۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا:

مشکلات صدرا حل می‌شود

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: شرکت صدرای بوشهر دارای قابلیت‌های مهمی در حوزه اشتغال و تولید است و می تواند به عنوان کارگاه بزرگ تبدیل شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۴۷۳۲
مشکلات صدرا حل  می‌شودبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار عبادالله عبداللهی در بررسی مشکلات صدرای بوشهر با بیان اینکه شرکت صدرا نقطه ثقل فعالیت های اقتصادی در استان بوشهر است اظهار داشت: براساس شعار سال که اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل است مرکز ثقل عمل برای بوشهر همین جاست و هیچ جایی با آن قابل مقایسه نیست.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه انواع سکوهای پارس جنوبی در صدرای بوشهر ساخته می شود گفت: حدود 10سکو مربوط به فازهای 13،18،17،22 و 24 میدان پارس جنوبی در اختیار صدرا است.
وی گفت: ساخت این سکوها به لحاظ فنی کار بسیار پیچیده و مهمی است که تاکنون پیشرفت خوبی داشتیم و طبق برنامه ادامه می دهیم.
سردار عبداللهی با بیان اینکه در منطقه بوشهر ظرفیت و پتانسیل بالایی وجود دارد افزود: از نظر بستر و زیر ساخت های موجود در منطقه و تجهیزات و ماشین آلات خاص و بخصوص نیروی انسانی کارآمد جای نگرانی نیست.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با بیان اینکه در منطقه بوشهر زیر ساخت اشتغال فراهم است بیان کرد: در این منطقه صنعتی و دریایی به راحتی می توان ساخت سکوها را انجام داد فقط همت می خواهد و هیچ کدام از استانها این بستر را ندارند حتی کارهای پیچیده تر نیز توسط صدرا ممکن می شود.
سردار عبداللهی با بیان اینکه چه نقطه ای بهتر از صدرا برای ایجاد اشتغال هست افزود: باتوجه به سابقه صدرا در ساخت سکو جکت، کشتی و دکل که به آسانی نیز بدست نیامده، می تواند صدرا را از این وضعیتی که در گذشته در گیر آن بوده نجات داد .
وی افزود: باتوجه به بستر موجود در منطقه می توان صدرا را تبدیل به کارگاهی بزرگ کرد که از ظرفیت های آن برای فاز های آینده کشور مانند فاز های پارس شمالی و دیگرفعالیت ها استفاده کرد .
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: ما این اطمینان را می دهیم که مشکلات اشتغال کارکنان صدرا تکرار نشود و قرار گاه به دنبال این است که در هر گوشه مملکت فعالیت دارد ایجاد اشتغال کند.
سردار عبداللهی افزود: اکنون 150 هزار نفر بصورت مستقیم با قرارگاه مشغول کار هستند که این تعداد به صورت غیر مستقیم به یک میلیون نفر می رسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار