به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت کشتیرانی مرسک نوسازی کشتی های ناوگان خود را تا زمان افت قیمت ها به تاخیر می اندازد.
شرکت مرسک از مجموع 10 سفارش خود به کشتی سازی Sungdong کرۀ جنوبی دو تانکر Teesport و Tianjing به ظرفیت 50 هزار DWT را تحویل گرفت.
این مجموعه به همراه نُه سفارش دیگر به کشتی سازی Ningbo چین، نوسازی 20درصدی ناوگان مرسک را به همراه خواهد داشت.
مدیر توسعه صنعتی مرسک اذعان داشت:علاوه بر سفارش ساخت کشتی های جدید، کشتی های دستِ دوم نیز جایگزین شناورهای قدیمی تر در این ناوگان می شوند.
وی همچنین افزود: در حال حاضر قیمت نوسازی شناورها بسیار بالاست و نوسازی ناوگان را تنها در صورتی از سر می گیریم که قیمت ها مجدداً به سطح ثابتی برسند.
شرکت مرسک ناوگانی متشکل از 135 فروند شناور است که 24 فروند آن چارتر و مابقی با نظارت شرکت مرسک مشغول فعالیت هستند.