۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
ازامروز واریز می‌شود:

پرداخت معوقات کارکنان کشتی سازی صدرای بوشهر

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهرگفت: براساس برنامه ریزی انجام شده با حضور مشترک نمایندگان صدرا و پیمانکاران این شرکت مبلغ 108 میلیارد ریال به حساب کارگران صدرای بوشهر واریز می شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۶۰۳۴۰
پرداخت معوقات کارکنان کشتی سازی صدرای بوشهر
به گزارش خبرنگار مانا ازبوشهرسید اسماعیل موسوی درجمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه 108 میلیارد ریال برای پرداخت حقوق کارگران صدرا تصویب شد اظهار داشت: براساس مصوبه کمیسیون کارگری استان بوشهر108 میلیارد ریال برای پرداخت حقوق کارگران شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) تصویب شده است.
وی خاطرنشان کرد: باوجود اینکه مبلغ یادشده قرار بود هفته گذشته از سوی قرارگاه خاتم الانبیا در اختیار کارگران صدرا قرار گیرد اما بدلیل مسدود بودن حساب این شرکت امکان انتقال آن فراهم نشد.
وی از صدور 16 فقره چک برای پرداخت حقوق کارگران شرکت صدرای بوشهر خبرداد و گفت: با پیگیری های مجدد استانداری بوشهر این مبلغ در قالب 16 فقره چک صادر شده و تحویل نماینده شرکت صدرا درتهران شد.
مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر اظهارداشت: براساس برنامه ریزی انجام شده با حضور مشترک نمایندگان صدرا و پیمانکاران از امروز مبلغ 108 میلیارد ریال به حساب کارگران واریز می شود.
موسوی گفت: مطالبات کارگران صدرا به حق است و کارگران انتظار دارند مسئولان صدرا پاسخگوی مطالبات آنها باشد.
وی افزود: مابقی مطالبات کارگران صدرا با نظر مساعد قرارگاه خاتم انبیا و پیگیری کمیسیون کارگری پرداخت خواهد شد.
مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر یادآورشد: بیشترین حمایت ها از سوی استاندار و اعضای کمیسیون کارگری استان بوشهر برای افزایش فعالیت ها و خروج از رکود شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) انجام شده است.
موسوی گفت:با پیگیری های استانداربوشهر موضوع مشکلات شرکت صدرا در دستور کار معاون اول رئیس جمهوری، وزیران کشور و نفت و مسئولان قرارگاه خاتم انبیا قرار گرفته است.
وی افزود: در همین راستا خبرهای خوبی در رابطه با اصلاح ساختار مدیریتی شرکت صدرا شنیده می شود و که با تحقق آن شرایط صدرا بزودی بسیار بهتر از وضع موجود رقم خواهد خورد .
برچسب ها: کشتی سازی صدرا
ارسال نظرات
آخرین اخبار