۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
فرمانده نیروی دریایی ارتش:

دفاع از مرزهای دریایی کشور محدود به زمان نیست

اهداف نیروی دریایی به مباحث پیش از تحریم یا پس از تحریم وابسته نیست بلکه ارتقاء توان رزمی برای دفاع از مرزهای دریایی ،منابع و منافع کشور در دریا جزو اهداف اصلی نیروی دریایی است و محدوده زمانی ندارد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۷۹۹۳
دفاع از مرزهای دریایی کشور محدود به زمان نیست
فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو اختصاصی با خبرنگار مانا ضمن بیان این مطلب گفت: نیروی دریایی باید تمام توان خود را به کار گیرد تا این توانمندی را بالا ببرد و خوشبختانه این موضوع در مسیر رشد خوبی قرار دارد.
امیر دریا دار حبیب الله سیاری افزود: همه ما به دنبال ساخت تجهیزات برای حضور در عرصه دریاهای آزاد و دفاع از مرزهای آبی منافع و منابع کشور هستیم . در حال حاضر نیز پیشرفت های خوبی در این زمینه داشته ایم اما هیچگاه خود را محدود نمی کنیم بلکه باید متناسب با فناوری روز پیشرفت کنیم.
وی ادامه داد : اهداف نیروی دریایی به مباحث پیش از تحریم یا پس از تحریم وابسته نیست بلکه ارتقاء توان رزمی برای دفاع از مرزهای دریایی ،منابع و منافع کشور در دریا جزو اهداف اصلی نیروی دریایی است و محدوده زمانی ندارد.
فرمانده نیروی دریایی تأکید کرد: حفظ و سیانت از مرزهای کشور در خلیج فارس و سیانت از مرزها در 8 سال دفاع مقدس نشان از توانمندی دریایی ما دارد اما تدبیر، تدبیر جدیدی است که در آب های بزرگ دنیا حضور داشته باشیم.
دریادار سیاری با اظهار اینکه ماموریت نیروی دریایی کاملا تغییر کرده است گفت : جایگاه نیروی دریایی به گفته مقام معظم رهبری نیرویی راهبردی است و به هیچ وجه نیرویی حاشیه ایی نیست و امروز وسط میدان حضور دارد. جایگاه نیروی دریایی در توان بازدارندگی کشور بسیار جایگاه بالایی است و در مقابل تهدیدات دریایی باید خود را همواره آماده به کار نگاه دارد و توان خود را ارتقا دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار