۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
مدیرعامل مرسک:

بهبود کرایه حمل؛عامل ترمیم حمل و نقل کانتینری

مدیرعامل مرسک افزایش کرایه های حمل و نقل را عامل مورد نیاز برای ترمیم دوباره حمل و نقل کانتینری دانست.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۵۷۹۹۲
بهبود کرایه حمل؛عامل ترمیم حمل و نقل کانتینری
به گزارش گروه بین الملل مانا، در پی کاهش سود کشتیرانی مرسک در سه ماهه سوم سال 2015 و به ویژه ماه اکتبر بهبود کرایه ها را عامل ترمیم حمل و نقل کانتینری دانست.
براساس این گزارش، نتایج اولیه در سه ماهه سوم و نه ماهه ابتدایی سال جاری حاکی از به ترتیب 778 میلیون و سه هزار و 436 میلیون دلار است که ارقام بسیار کمتری را نسبت به پیش بینی های این شرکت نشان می دهد.
مدیرعامل مرسک در این زمینه اظهار داشت: این اولین باری نیست که حمل و نقل دریایی با چنین مشکلی مواجه می شود و سعی می کنیم بر این مشکل فائق آییم. به هر حال صنعت حمل و نقل کانتینری نیاز به کرایه های بهتری در سال 2016 دارد.
وی در پاسخ به سؤال گرایش بوجود آمده به نرخ های Spot در سال 2016 گفت: در خصوص نرخ های Spot نیاز به حتی تغییرهای عمده بیشتری نسبت به کرایه ها هستیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر میزان قراردادهای خود را کاهش داده ایم و اگر کرایه ها به همین منوال باقی بماند، برای سوددهی مجبور می شویم به بازار Spot روی آوریم.
به هرحال هنوز برای اتخاذ تصمیم نهایی در این خصوص زود است.
در سه ماهه سوم سال جاری شرکت کشتیرانی مرسک با افزایش متوسط کرایه به دو هزار و 163 دلار به ازای هر FFE، میزان دو هزار و 427 هزار FFE را حمل کرد که پایین‌تر از پیش بینی‌های این شرکت بود. 
در مجموع این شرکت از کاهش و کرایه ها در سه ماهه انتهایی سال جاری و خسارات احتمالی به این شرکت اظهار نگرانی کرد و در صدد طرح راه حل‌های جدید بر طبق کرایه های پایین برآمده است.
برچسب ها: مرسک
ارسال نظرات
آخرین اخبار