۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

شناورهای پایانه‌های نفتی خارگ نوسازی می‌شود

مدیرعملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: برای افزایش ضریب ایمنی درعملیات پهلو دهی و جداسازی نفتکش‌ها شش شناور جایگزین شناورهای موجود شزرکت پایانه‌های نفتی خارگ می‌شود.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۶۲۵۷
شناورهای پایانه‌های نفتی خارگ نوسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد کاظم نیکنام در گفت‌وگو با خبرنگاران در خارگ با بیان اینکه شش شناور با تلاش شرکت‌های داخلی ویژه پایانه‌های نفتی خارگ ساخته می‌شود اظهار داشت: پایانه‌های نفتی خارگ سفارش ساخت شش فروند شناورعملیاتی به سازندگان داخلی ارائه کرده است.
وی با بیان اینکه تامین شناورهای مورد نیاز از طریق سازندگان داخلی را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه صنایع دریایی کشور از توانمندی بالایی در ساخت شناورها برخردار است سفارش ساخت شناورهای دریایی با هدف حمایت از ساخت داخل و در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است.
مدیرعملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: افزایش ضریب ایمنی درعملیات پهلودهی و جداسازی نفتکش ها و صرفه جویی در دموراژ نفتکش های ورودی به پایانه ها را از مهمترین اهداف نوسازی و افزایش شناورهای شرکت است.
نیکنام اضافه کرد: سفارش خرید شناورهای عملیاتی از سازندگان داخلی علاوه بر حمایت از ساخت داخل از خروج مقدار زیادی ارز از کشور جلوگیری خواهد کرد.
وی با بیان اینکه سیاست این شرکت نوسازی ناوگان با تکیه برتوان داخلی و مطابق با استانداردهای بین المللی سازمان دریانوردی جهانی (IMO)است افزود: ساخت شناورهای ویژه حمل مسافر، اورژانس دریایی و گشت حراست از مهمترین سفارش‌های این شرکت به سازندگان داخلی است و پیش بینی می کنیم این شناورها در یک سال آینده به این شرکت تحویل شود.

برچسب ها: خارگ
ارسال نظرات
آخرین اخبار