۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶

مشکلات خط دریایی خارگ - بوشهر بهبود می‌یابد

معاون امورعمرانی استاندار بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و به آب اندازی کشتی مشکلات حمل و نقل دریایی ساکنان جزیره خارگ بهبود می‌یابد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۵۶۱۳۳
مشکلات خط دریایی خارگ - بوشهر بهبود می‌یابد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر سیدمحمدحسن باستی ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت ناوگان دریایی ومسافری خارگ اظهار داشت: دولت وظیفه خود می‌داند مشکل حمل و نقل کالا و ایاب و ذهاب ساکنان جزیره خارگ را حل کند.
وی تاکیدکرد: مردم این جزیره انتظار دارند کیفیت خط حمل و نقل دریایی خارگ به بوشهر و خدمات رسانی به مسافران افزایش یابد.
باستی ضمن تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای پایداری و ارتقاء خط حمل و نقل دریایی و انتقال مسافر به جزیره خارگ تصریح کرد: با هدف ارتقاء خدمات رسانی به مردم جزیره خارگ یک واحد شناور دریایی جدید به ناوگان حمل و نفل دریایی و مسافربری خارگ افزوده می‌شود.
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از راه‌اندازی کشتی مسافری در مسیر خارگ به بوشهر خبرداد و گفت: افزودن یک واحد کشتی مسافربری جدید به خط حمل و نقل دریایی و پایانه مسافربری خارگ با نگاه تجاری به این بخش نبوده بلکه هدف تمام مسئولان استانی خدمت رسانی به مردم و رفع نیاز مردم به تردد آسان و ایمن در این مسیر است.
وی، تصریح کرد: مشکلاتی که مردم خارگ در شرایط جوی در زمینه تردد و انتقال بیماران و تامین مایحتاج دارند با راه‌اندازی دومین کشتی مسافری دراین مسیر برطرف می‌شود.
معاون استاندار بوشهر از اختصاص 20 میلیارد تومان برای ساخت اسکله و ترمینال دریایی خبرداد و گفت: در بوشهر و گناوه اسکله و ترمینال مسافربری دریایی با اعتباری افزون بر 20 میلیارد تومان احداث شده که ظرفیت خدمات رسانی در زمینه انتقال مسافر را افزایش می‌دهد.
وی، ضمن تقدیر از خدمات مسئولان و کارکنان پایانه‎‌های نفتی درارائه خدمات به ساکنان خارگ گفت: شرکت پایانه‌های نفتی به سبب حضور مداوم در جزیره خارگ تمام شرایط و مشکلات مردم جزیره خارگ را درک می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار