۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

برگزاری مجمع عمومی عادی صندوق توسعه صنایع دریایی

جلسه مجمع عمومی عادی (سالیانه )صندوق توسعه صنایع دریایی به ریاست معاون توسعه مدیریت ، منابع و امور استانها وزارت صنعت، معدن وتجارت و و مدیر عامل صندوق توسعه صنایع دریایی و اعضای آن برگزار شد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۶۱۱۵
برگزاری مجمع عمومی عادی صندوق توسعه صنایع دریایی
به گزارش مانا، جلسه مجمع عمومی عادی (سالیانه) صندوق توسعه صنایع دریایی در تاریخ 14 شهریور سال جاری در وزارت صنعت، معدن وتجارت تشکیل و پس از استماع گزارش عملکرد هیئت مدیره ،حسابرس و بازرس قانونی و نقطه نظرات اعضای مجمع مقررشد.
این گزارش می افزاید : در این نشست مقرر شد صندوق توسعه صنایع دریایی با جدیت تمام نسبت به پی گیری در جهت تامین منابع مورد نیاز و پیش بینی شده در اساسنامه اقدام و چنانچه نیاز به اصلاح اساسنامه باشد ، مراتب را از طریق وزارت صنعت معدن وتجارت مورد اقدام قرار دهد.
دربخش دیگری از این گزارش آمده است : مجمع با تاکید بر رعایت قوانین ومقررات صورت های مالی و عملکرد منتهی به 93.12.29 را مورد تصویب قرار داد.
برپایه این گزارش «علی یزدانی » معاون توسعه مدیریت ، منابع و امور استان ها در این مجمع ضمن تاکید بر توسعه فعالیت های صندوق توسعه صنایع دریایی به ارایه راهکارهای لازم در خصوص تامین منابع مالی مورد نیاز پرداختند همچنین در ادامه جلسه وی توسعه صنایع دریایی را مورد تاکید قرار داد.
این گزارش می افزاید : « حسین فاضل » مدیر عامل صندوق توسعه صنایع دریایی نیز درمجمع یاد شده به مواردی نظیر: فهرست اقدامات صندوق در سال گذشته ، میزان تسهیلات پرداختی در این مدت ، آخرین وضعیت منابع مالی ، بررسی الگوهای توسعه صنعت کشتی سازی ، برنامه های آتی صندوق ، درخواستهای صندوق از اعضای مجمع عمومی اشاره کرد.
برچسب ها: صنایع دریایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار