۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

تلاش اروندان برای افزایش سفارش ساخت شناور آلومینیومی/نیازمند تسهیلات هستیم

عضو هیئت مدیره شرکت کشتی سازی اروندان گفت: در تمام دنیا، یکی از موارد بسیار مهم برای شرکت‌های کشتی‌سازی، تسهیلات است که ما در این زمینه با مشکلاتی روبرو هستیم.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۵۵۸۲۷
تلاش اروندان برای افزایش سفارش ساخت شناور آلومینیومی/نیازمند تسهیلات هستیم
عبدالله غلام ابوالفضل در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به آخرین وضعیت شرکت اروندان، اظهار کرد: چند سال از توقف پروژه‌های مختلف شرکت اروندان می‌گذشت که خوشبختانه با تغییر وضعیت امروز تقریبا تمام آنها احیاء شده است.
وی با اشاره به شروع مجدد فعالیت برای ساخت دو فروند شناور کاتاماران در این شرکت، افزود: مدت نسبتا زیادی از ساخت سازه این شناورها می‌گذشت و اکنون پس از یک وقفه، ادامه آن در حال انجام است.
عضو هیئت مدیره شرکت اروندان ادامه داد: طبق قرارداد ، ساخت این دو شناور حدود هفت ماه دیگر به اتمام می‌رسد اما به نظر می‌رسد زودتر از موعد نیز پایان یابد.
غلام ابوالفضل از تلاش اروندان برای افزایش سفارش ساخت شناورها آلومینیومی خبر داد و خاطرنشان کرد: اکنون با گذر از تحریم‌های سخت و خروج از مشکلات، باید به دنبال اعتمادسازی در مشتریان باشیم.
وی با اشاره به نگاه اشتغالزایی اروندان در خرمشهر، تصریح کرد: رونق اروندان به رونق خرمشهر گره خورده است و ما وظیفه خود می‌دانیم که دین خود به این شهر ادا کنیم که این مسئله با ایجاد زمینه اشتغال بومیان میسر می‌شود.
عضو هیئت مدیره شرکت اروندان تاکید کرد: سیاست ما توسعه اروندان با نگاه توسعه خرمشهر است.
غلام ابوالفضل با اشاره به برخی از مشکلات و نیاز شرکت‌های کشتی‌سازی، بیان کرد: در تمام دنیا، یکی از موارد بسیار مهم برای شرکت‌های کشتی‌سازی، تسهیلات است که ما در این زمینه مشکلاتی داریم. البته به تازگی خبرهای خوبی در این زمینه به گوش می‌رسد که امیدوار به تحقق آنها هستیم.
برچسب ها: اروندان
ارسال نظرات
آخرین اخبار