۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

تصویب کلیات لایحه حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب‌ ها

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از تصویب کلیات لایحه حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب‌های کشور در کمیسیون متبوعش خبر داد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۵۷۸۵
تصویب کلیات لایحه حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب‌ ها
به گزارش مانا، عباس رجائی با اشاره به دستور کار سه شنبه (27 مرداد) کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: لایحه حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب‌های کشور در دستور رسیدگی در این کمیسیون قرار داشت.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با موافقت نمایندگان کلیات لایحه حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب‌های کشور به تصویب رسید.
وی با بیان اینکه طرح در خصوص حفاظت از تالاب‌های کشور در گذشته در کمیسیون کشاورزی مجلس به تصویب رسیده بود، افزود: با ارسال لایحه مذکور از سوی دولت به مجلس طبق آیین نامه داخلی طرح و لایحه مذکور به صور ترکیبی با هم مورد رسیدگی قرار گرفتند.
این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: به زودی لایحه حفاظت، احیاء و مدیریت تالاب‌های کشور برای بررسی و تصویب نهایی به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد شد.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، یادآور شد: در پی تصویب نهایی لایحه مذکور طی دو سال باید برای تمامی تالاب های کشور برنامه مدیریتی تنظیم شود و بر طبق آن با خاطیان و متعرضان به حریم آن ها برخوردهای قانونی صورت گیرد.
برچسب ها: تالاب
ارسال نظرات
آخرین اخبار