۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

نوسازی 400 قایق توریستی در خرمشهر

مدیرعامل شرکت کشتی سازی بهترین واقع در خرمشهر از برنامه این شرکت برای نوسازی حدود 400فروند قایق توریستی در این شرکت خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۵۴۹۷۷
نوسازی 400 قایق توریستی در خرمشهر

عماد صنگوری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود:این قایق های توریستی کوچک تا پایان سال جاری پس از نوسازی به بنادر جنوبی و شمالی کشور ارسال می شود تا در خدمت صنعت گردشگری آبی قرار گیرد.
وی ظرفیت هر قایق توریستی را 10تا 15نفر عنوان کرد و افزود: این قایق ها به تازگی از یک شرکت خارجی خریداری شده و قرار است دراین شرکت نوسازی و بهینه سازی شود.
مدیرعامل شرکت کشتی سازی بهترین خرمشهر در ادامه گفت: سواحل خوزستان با توجه به اینکه سالانه پذیرای تعداد زیادی از هموطنان در نیمه دوم سال و تعطیلات نوروزی است می تواند به قطب گردشگری آبی کشور تبدیل شود و قایق های توریستی می تواند در این مسیر در خدمت صنعت گردشگری قرار گیرد.
وی هزینه نوسازی هر قایق توریستی را پنج تا هفت میلیون ریال بیان کرد و گفت: این قایق ها مشتریان زیادی در بنادر خوزستان دارند.
صنگوری پیش بینی کرد در نیمه دوم سال جاری هر 400فروند قایق توریستی در این شرکت نوسازی و بهینه سازی شود
استان خوزسنتان در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای حدود 5.5 میلیون نفر از هموطنان سراسر کشور  است که در این میان شمار زیادی از این گردشگران از مناطق ساحلی و جاذبه های دریایی خلیج فارس بازدید می کنند.

برچسب ها: صنایع دریایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار