۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

ورود 22 هزار تن کالا از مسیر دریا به خارگ

مدیر امور بازرگانی شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: 22 هزار و 129 تن کالا مورد نیاز جزیره از مسیر دریایی بوشهر به جزیره خارگ وارد شده است.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۴۹۲۸۵
ورود 22 هزار تن کالا از مسیر دریا به خارگ

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، ولی محمد دهقانپوربا بیان اینکه کالاها مورد نیاز خارگ بیشتر از بوشهر تامین می‌شود افزود: در مرداد ماه امسال کالاهایی شامل تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت ، مواد و مصالح ساختمانی ومواد غذایی به وزن 22 هزار تن از مسیر دریایی بوشهر به جزیره خارگ وارد شده است.
وی با بیان اینکه از این میزان بیش از 1302 تن کالای مورد نیاز شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ بوده گفت: همچنین پنج هزار و 535 تن مواد و مصالح مورد نیاز شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت های نفتی مستقر در خارگ وارد این جزیره شده است.
مدیر امور بازرگانی شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به اینکه 20 تن مصالح به خارگ حمل شده خاطر نشان کرد: در این مدت با افزایش فعالیت های سیویل در پروژه های فعال، حدود 20 تن مصالح به خارگ حمل شده است و این درحالی است که تعداد حمل خودروهای سبک 41 دستگاه و خودروهای سنگین نیز 43 دستگاه بوده است.
دهقانپور یادآور شد: از میزان یاد شده، همچنین بیش از 126 تن محموله مورد نیاز اهالی بومی و شهروندان جزیره خارگ شامل ماشین آلات، اثاثیه منزل و مواد غذایی وارد جزیره شده است.
وی تصریح کرد: حمل و نقل این میزان کالا روند بسیار مثبتی در پشتیبانی و تدارک کالا از سوی شرکت پایانه های نفتی ایران است که با تلاش کارکنان این شرکت در اسکله بوشهر و خارگ در راستای انجام مسئولیت ها و تعهدات خود در زمینه بارگیری، تخلیه و انتقال کالا انجام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار