۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

ارائه بسته های سفر با زمینه گردشگری دریایی در بوشهر

مدیر اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: گرما نباید عامل بازدارنده در خدمات سفر به بوشهر باشد بلکه با انجام تور های ارزان قیمت و ارائه بسته های سفر با زمینه های گردشگری دریایی می توان در صد اشغال هتل ها را بالا برد .
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۴۸۴۹۸
ارائه بسته های سفر با زمینه گردشگری دریایی در بوشهر

به گزارش مانا، به منظور بررسی مشکلات هتل ها ی استان و نرخ اشغال پایین این هتل ها در فصل گرما جلسه مشترکی بین دفاتر خدمات مسافرتی های فعال استان و اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر و جامعه هتل داران استان برگزار شد .
محمد ابراهیم فروزانی در این نشست گفت : استاندارد را فقط ما تعریف نمی کنیم بلکه مخاطب و فضای کسب و کار هم استاندارد را تعریف می کند .
مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگی استان بوشهر، بی تفاوت گذشتن از کنارمسایل را یکی از عوامل پس رفت وعدم رشد توسعه در گردشگری دانست .
وی گفت : باید به صورت متقابل با بخش خصوصی همکاری کنیم تا گردشگری استان بیش از پیش فعال شود چرا که رضایت مردم برای ما از هر موضوعی مهم تر است.
فروزانی همچنین به شفاف برخورد کردن و رسیدن به نتیجه مطلوب اشاره کرد و گفت : مادامی که ما بخش خصوصی را به شکل منصفانه و منطقی نقد و ارزیابی نکنیم هیچ پیشرفتی در ارائه خدمات داده نخواهد شد .
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، همکاری بین بخشی دفاتر خدمات مسافرتی در بالا بردن نرخ اشغال هتل های استان در زمان های غیر پیک را بسیار مهم برشمرد و گفت : گرما نباید عامل بازدارنده در خدمات سفر باشد بلکه ما با انجام تور های ارزان قیمت و ارائه بسته های سفر با زمینه های گردشگری دریایی در فصل گرما هم می توانیم در صد اشغال هتل ها را بالا برد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار