۱۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

حمایت صندوق توسعه ملی از گردشگری دریایی بوشهر

صندوق توسعه ملی تسهیلات ویژه به سرمایه گذاران بخش گردشگری دریایی در بوشهر می دهد.
نویسنده: مديريت پورتال
کد خبر: ۴۲۱۷۵
حمایت صندوق توسعه ملی از گردشگری دریایی بوشهربه گزارش مانا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر ، مصطفی سالاری در بازدید از موزه شهید رییسعلی دلواری افزود: حمایت صندوق توسعه ملی باعث تحول عظیم در بخش گردشگری دریایی در استان بوشهر می شود.

وی با تاکید بر توجه به سرمایه گذاران بخش دریایی استان بوشهر اضافه کرد: با ستادی که در این زمینه تشکیل شده سرمایه گذاران بخش گردشگری در کوتاه ترین زمان مطالبات و نیازهای شان در امور گوناگون بررسی و تامین می کنند.

استاندار بوشهر همچنین گفت: برای توسعه پست پهلوگیری، دیوار حفاظتی، موج شکن و لایروبی حوضچه اسکله بندر ابوالخیر امسال اعتبارات لازم از اعتبارات ملی و استانی تامین می شود.

وی ادامه داد :استان ساحلی بوشهردارای بنادر متعددی در مناطق مختلف است که عمده معیشت مردم مرزدار این بنادر ازطریق این بنادرو از راه دریا تامین می شود.

وی با تاکید بر رسیدگی بیشتر به مطالبات مردم بندر نشین استان تاکید و تصریح کرد: اعتبارات تکمیل موج شکن های بنادر روستاها و شهرهای مختلف استان بوشهر باید از طریق اعتبارات ملی و متمرکز شیلات، بنادر و دریانوردی و اعتبارات دیگر ردیف ها تامین شود.

دکتر سالاری افزود: بیشتر مردم ابوالخیر از طریق صید و صیادی و تجارت دریایی امرار و معاش می کنند که لازم است مشکلات اسکله این بندر در کارگروه ای بررسی و راهکاراهای لازم ارائه شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار