۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷

کشف ۳.۲ میلیارد تومان قاچاق در سواحل بوشهر

فرمانده مرزبانی از توقیف ۲ لنج باری حامل انواع کالای قاچاق در سواحل استان خبر داد و گفت: از این شناور‌ها بیش از ۳.۲ میلیارد تومان کالای قاچاق از جمله لوازم خانگی خارجی کشف شده است.
کد خبر: ۱۰۰۵۹۸

کشف ۳.۲ میلیارد تومان قاچاق در سواحل بوشهر

 

سرهنگ عبدالله خسروی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهربا اشاره به تجهیز مرزبانی به امکانات پیشرفته اپتیکی و الکترونیکی در رصد مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل اظهار کرد: با افزایش امکانات مرزبانی استان بوشهر به امکانات جدید زمینه حضور مرزبانان در اعماق مختلف خلیج‌فارس فراهم شده است.

وی با اشاره به رصد شبانه‌روزی تردد شناور‌ها در مرز دریایی خلیج فارس تصریح کرد: برخورد با قاچاق در همه زمینه‌ها در دستور کار مأموران مرزبانی استان بوشهر قرار گرفته است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه در مهر ماه سال جاری تاکنون هفت موتور‌لنج باری در مرز دریایی خلیج‌فارس توقیف و انواع محموله‌های قاچاق کشف شده است گفت: ارزش محموله‌های قاچاق در ماه جاری در سواحل و عملیات‌های مشترک ۴۳.۵ میلیارد تومان است.

سرهنگ خسروی از کشف از ۳.۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز‌های دریایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی و کنترل ورود و خروج، مرزبانان استان بوشهر موفق شدند دو فروند شناور لنج حامل کالا‌های قاچاق را توقیف کنند.

وی ادامه داد: از این شناور سه هزار و ۵۰۰ عدد لوازم آرایشی بهداشتی، ۱۸ دستگاه لوازم برقی خانگی، ۴۸۰ عدد تجهیزات آشپزخانه، کفش، لوازم یدکی خودرو سنگین و لوازم جانبی رایانه کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به پیامد‌های زیان‌بار قاچاق کالا خاطرنشان کرد: امسال که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است مرزبانان این استان به طور شبانه‌روزی با اقتدار کامل در مقابل هرگونه قاچاق ایستادگی می‌کنند تا نگذارند در چرخه تولیدات داخلی متوقف شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار