۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸

کشف ۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در ساحل استان بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف دو فروند شناور تجاری با ۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در سواحل استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۴

 

کشف ۵۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در ساحل استان بوشهر

سرهنگ ستاد عبدالله خسروی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به اشراف اطلاعاتی نیرو‌های مرزبانی استان بوشهر بر تردد شناور‌ها در مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر اظهار داشت: مرزبانان با امکانات الکترونیکی و اپتیکی و اشراف اطلاعاتی از مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان حراست و حفاظت می‌کنند.

وی در ادامه برخورد قاطع با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر را در اولویت برنامه‌های مرزبانی استان بوشهر اعلام و خاطرنشان کرد: نیرو‌های مرزبانی در همه سواحل و مرز دریایی و اعماق مختلف خلیج‌فارس حضور شبانه‌روزی دارند و با هرگونه تخلف از جمله قاچاق برخورد می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به توقیف دو شناور لنج حامل کالای قاچاق اضافه کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با قاچاقچیان مرزبانان ساحلی استان بوشهر طی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند دو فروند شناور تجاری حامل کالا قاچاق در مرز‌های دریایی استان بوشهر شناسایی و متوقف کنند.

سرهنگ خسروی افزود: از دو شناور یاد شده، پنج هزار و ۷۰۰ ثوب انواع پوشاک، ۹۶ جفت کفش، ۲۸۰ عدد لوازم آرایشی و ۱۳۵ دستگاه جی پی اس گارمین کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری دو متهم و توقیف دو فروند شناور حامل کالای قاچاق تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان اقتصادی، ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۵۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مرز‌های دریایی این استان شبانه روز رصد و پایش با افراد متخلف به طور قاطع برخورد می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار