۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹

کشف ۷۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سواحل بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از انهدام دو باند قاچاق گازوئیل در سواحل استان خبر داد و گفت: در این راستا ۷۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و پنج شناور توقیف شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۰

کشف ۷۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سواحل بوشهر

 

سرهنگ عبدالله خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار مانا در بوشهر برخورد قاطع با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر را در اولویت برنامه‌های مرزبانی استان بوشهر اعلام و اظهار کرد: نیروهای مرزبانی در همه سواحل و مرز دریایی و اعماق مختلف خلیج‌فارس حضور شبانه‌روزی دارند و با هرگونه تخلف از جمله قاچاق برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به عملیات مرزبانی در یک ماه گذشته در برخورد با قاچاق کالا خاطرنشان کرد: در این راستا در چهار عملیات 6 شناور لنج باری حامل کالای قاچاق در نوار خلیج‌فارس بوشهر شناسایی و توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ادامه داد: در این چهار عملیات حدود یک‌هزار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی، بی‌سیم دستی، لوازم پزشکی و آزمایشگاهی، پوشاک و دیگر محموله‌های ضد فرهنگی کشف شد.

سرهنگ خسروی با اشاره به معرفی 14 متهم در این عملیات‌ها به دستگاه قضایی استان بوشهر گفت: در یک ماه اخیر 72 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر از پنج فروند شناور کشف شده است.

وی ارزش محموله‌های سوخت قاچاق در سواحل استان بوشهر را 21.6 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این عملیات‌ها 6 متهم تحویل دستگاه قضایی استان شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر برخورد با صید غیرمجاز آبزیان در خلیج‌فارس به روش ترال را از دیگر مأموریت‌های مرزبانی استان بوشهر برشمرد و گفت: در این رابطه شناورهای متخلف شناسایی و توقیف شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار