۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷
دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

موانع احداث بندر جدید لنگه رفع شود/ شرایط سالن مسافری بین‌المللی بندر لنگه مناسب نیست

دبیر کمیسیون عمران و نماینده مردم بندرلنگه، پارسیان و بستک در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه شرایط کنونی سالن مسافری بین‌المللی بندر لنگه از سازمان بنادر پذیرفته نیست و باید اصلاح شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۸

موانع احداث بندر جدید لنگه رفع شود/ شرایط سالن مسافری بین‌المللی بندر لنگه مناسب نیست

 

احمد جباری در گفتگو با خبرنگار مانا، ضمن اشاره به برگزاری نشست ویژه رسیدگی به آخرین وضعیت بندرگاه جدید لنگه، اظهار کرد: بندرلنگه نزدیکترین نقطه از سرزمین اصلی کشورمان به کشور بنادر شارجه و دبی در کشور امارات است که این ویژگی زمینه بسیاری از فعالیت‌ها را ایجاد می‌کند.

وی افزود: موانع و معارض احداث بندرگاه جدید در شهر بندرلنگه باید حل شود و این مهم به طور جدی از دستگاه‌های مربوطه پیگیری می‌شود.

دبیر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های ویژه بندرلنگه در راستای رونق اقتصادی باید به طور جدی دنبال شود.

جباری بیان کرد: باید در صدد تسهیل حضور سرمایه‌گذاران در توسعه بندرلنگه باشیم، چرا که چابک بودن بخش خصوصی می‌تواند سرعت رشد و پیشرفت را افزایش داده و موجب تسریع در انجام برنامه‌های اقتصادی شود.

نماینده مردم بندرلنگه، پارسیان و بستک در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه وضعیت سالن مسافری بین‌المللی بندرلنگه مطلوب نیست.

وی تاکید کرد: ساماندهی این سالن باید در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی باشد، چرا که رضایت مسافران از خدمات و زیرساخت‌ها یک اولویت مهم است.

جباری ادامه داد: مسافری که از بندرلنگه از راه دریایی به امارات می‌رود، به محض ورود به مقصد، اولین کاری که می‌کند این است که زیرساخت و کیفیت مبدأ و مقصد را با یکدیگر مقایسه می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید خدمات خوبی به مسافران بدهیم تا دلگرم شوند و زمینه احساس آرامش آنها را فراهم کنیم.

وی در عین حال گفت: متأسفانه شرایط کنونی سالن مسافری بین‌المللی بندر لنگه از سازمان بنادر پذیرفته نیست و باید اصلاح شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار