۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸

رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در هفته دفاع مقدس

همزمان با هفته دفاع مقدس یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در بوشهر بخشی از اقتدار و توان دفاعی خود را در ساحل خلیج‌فارس و رژه زمینی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۲

رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در هفته دفاع مقدس

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، در نخستین روز از هفته دفاع مقدس یگان‌های نیرو‌های مسلح مستقر در بوشهر به همراه تجهیزات نظامی بخشی از اقتدار و توان دفاع خود را در کنار خلیج‌فارس به نمایش گذاشتند.

در این مراسم با شکوه که با حضور معاون فرمانده نیروی هوایی کشور، نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه، استاندار، فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح، رزمندگان، بسیجیان، ایثارگران استان بوشهر برگزار شد توانمندی نیرو‌های مسلح در حوزه‌های دریایی، هوایی، زمینی، پدافند هوایی، فراجا، مرزبانی، امنیتی و دیگر عرصه‌ها به نمایش گذاشته شد.

در این مراسم آخرین تجهیزات نظامی در بخش‌های مختلف، در رژه زمینی و دریایی همراه با گلباران توسط بالگرد نیروی دریایی ارتش به نمایش درآمد.

در این آیین یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح استان بوشهر اعم از ارتش و سپاه، بسیج، انتظامی در حوزه‌های دریایی، هوایی، زمینی، پدافند، بسیج، فراجا، مرزبانی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان از مقابل کلام الله مجید و تمثال مبارک امام راحل و مقام معظم رهبری رژه رفتند و عزت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار