۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
نماینده مردم بندرعباس در مجلس تأکید کرد:

لزوم تقویت زیرساخت‌های گردشگری بندرخمیر/ حل مشکلات ورود ته‌لنجی ضروری است

نماینده مردم بندرعباس، بندرخمیر، قشم، ابوموسی و حاجی‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مزیت‌ها و ظرفیت‌های بی‌نظیر این شهرستان گفت: تقویت زیرساخت‌های گردشگری و توجه به اقتصاد دریا در این شهر تالابی ضروری است و باید با جدیت دنبال شود.
کد خبر: ۱۰۰۲۰۷

لزوم تقویت زیرساخت‌های گردشگری بندرخمیر/ حل مشکلات ورود ته‌لنجی ضروری است

 

به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس ، فاطمه جراره صبح امروز در سفر به بندرخمیر و در نشست‌ها و بازدیدهای میدانی از بخش‌های مختلف بندرخمیر، اظهار کرد: دریا و ظرفیت‌های گردشگری مهم‌ترین ظرفیت‌های این شهرستان است.

وی افزود: باید مسائلی همچون ته لنجی، بازارچه‌های ساحلی و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان با جدیت دنبال شود تا شاهد توسعه همه جانبه این منطقه باشیم.

نماینده مردم بندرعباس، بندرخمیر، قشم، ابوموسی و حاجی‌آباد در مجلس شورای اسلامی حوزه بهداشت و درمان و زیرساخت‌های درمانی را از دیگر چالش‌های شهرستان بندرخمیر عنوان کرد و گفت: زیرساخت‌ها و امکانات درمانی این بندر نیازمند بهبود جدی است که تلاش خواهیم کرد به عنوان نماینده این مردم، این حوزه نیز مورد توجه ویژه مسئولان مرتبط قرار گیرد و شاخص‌های درمانی شهرستان ارتقا پیدا کند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و بوموسی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های گردشگری و توجه به اقتصاد دریا در بندرخمیر ضروری است، تصریح کرد: دیگر مسئله‌ای که در این نشست مطرح شد و باید به آن توجه شود مبحث پرداخت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع جوار شهر بندرخمیر است؛ معتقد هستیم در این خصوص باید مسئولیت‌های اجتماعی هدفمند شود و ضمن جلوگیری از انجام کارهای پراکنده و سطحی، مسائل عمده شهرستان از این محل رفع شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی همچنین در دیدار با دو خانواده شهید در این سفر و حضور در جمع مردم روستای«پل گل کن» و دیدار با بانوان، دهیار و شوراهای روستای این منطقه، تصریح کرد: در این سفر همچنین با حضور در شهر بندرپل نشستی با مردم، شوراها و شهردار داشتیم که مسائل این شهر از جمله در حوزه آسفالت، امکانات ورزشی، زیرساخت‌های آموزشی و راه دسترسی «پل انگور» احصا شد و حل مشکلات را از مسوولان استانی پیگیری خواهم کرد.

گفتنی است، بندرخمیر در کنار یکی از مهم‌ترین تالاب‌های کشور به نام تالاب خورِخوران با وسعتی حدود 100 هزار هکتار قراردارد و طبق اعلام اداره‌کل محیط زیست هرمزگان؛ این تالاب بزرگ‌ترین تالاب استان هرمزگان شناخته شده که با حفظ آن از سوی اهالی این منطقه و وجود هم‌مرزی شهری با ۳۵ کیلومتر نوار ساحلی تالابی، تاکنون کوچک‌ترین تعرضی به این پهنه زیست محیطی گزارش نشده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار