۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
فرمانده مرزبانی هرمزگان خبر داد:

کشف دو محموله بزرگ گازوئیل قاچاقچیان در آب‌های هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف دو محموله بزرگ سوخت قاچاق، جمعاً به مقدار 255 هزار لیتر در آب‌های خلیج فارس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۶

کشف دو محموله بزرگ گازوئیل قاچاقچیان در آب‌های هرمزگان

 

به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، سردار بهادر اسماعیلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: طی روز‌های اخیر، مرزبانان مستقر در پایگاه‌های دریابانی بندر لنگه و میناب پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی آنان به وسیله شناور‌های ناشناس، بلافاصله برای بررسی موضوع با تشکیل اکیپ‌های گشت دریایی متشکل از مرزبانان مدافع امنیت به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مرزبانان پس از بررسی مناطق گزارش شده، موفق به توقیف دو فروند شناور و کشف دو عدد مشک ماری حامل ۲۰۹ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

فرمانده دریابانی استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش نیز بیان کرد: مرزبانان در اقدامی دیگر، پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله شناورها، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ‌های گشت دریایی در این پایگاه‌ها به محل اعزام شدند.

سردار اسماعیلی ادامه داد: مرزبانان پس از بررسی مناطق، دو محفظه پلاستیکی معروف به مشک، حاوی ۴۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را به ارزش ۱۴ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال را کشف کردند.

این فرمانده دریابانی در خاتمه با اشاره به اینکه در این عملیات یک فروند لنج توقیف شده است، گفت: در مجموع این دو عملیات، ۱۵ نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار