۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳

کشف ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور حامل ۱۴ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سواحل استان به ارزش بیش از ۴۲۰ میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۸

کشف ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل بوشهر

 

سرهنگ ستاد عبدالله خسروی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به اشراف اطلاعاتی مأموران مرزبانی و آمادگی عملیاتی با تخلفات در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحل استان بوشهر اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات عملیاتی و تشدید کنترل ورود و خروج شناورها، تلاش مرزبانان بر مبارزه قاطع با قاچاق کالا و سوخت با توجه به پیامد‌های غیراقتصادی قاچاق در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضمن اشاره به شناسایی محموله قاچاق سوخت و توقیف آن افزود: مأموران مرزبانی موفق شدند یک فروند شناور و دو دستگاه خودرو حامل سوخت گازوئیل بدون هیچگونه مدارک قانونی بودن توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: در این عملیات مقدار ۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۴.۲ میلیارد ریال کشف شد

خسروی ادامه داد: در راستای فرامین فرماندهی معظم کل قوا، کارکنان مرزبانی استان بوشهر با همکاری خوب مردم متدین و ولایتمدار استان بوشهر با تمام توان با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان برخورد قاطع خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار