۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

افزایش تعداد ترانزیت کشتی‌ها از کانال پاناما

اداره کانال پاناما (ACP) اعلام کرد تعداد ترانزیت کشتی‌ها با توجه به بارندگی بالاتر از میانگین پیش‌بینی شده در ماه نوامبر و دسامبر از ۱۸ مارس به ۲۷ فروند کشتی خواهد رسید.
کد خبر: ۹۸۵۶۶

افزایش تعداد ترانزیت کشتی‌ها از کانال پاناما

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از خبرگزاری بلومبرگ دریایی؛ اقدامات کانال پاناما با توجه به بالا رفتن سطح فعلی آب از طریق دریاچه گاتون و افزایش تقاضای ترانزیت کشتی‌ها است.

در ادامه اطلاعیه آمده در کانال پاناما با این شرایط تعداد ترانزیت کشتی‌ها که تا ۱۸ فروند کاهش یافته بود بین ۲۵ تا ۲۷ فروند می‌رسد، البته هنوز به سطح قابل قبول ۳۶ فروند کشتی در روز نرسیده است.  

اداره کانال پاناما اعلام کرد این حرکت شانس بیشتری برای رزرو هر کشتی جهت عبور از این کانال در اختیار صاحبان کشتی قرار می‌دهد.  

در ادامه این گزارش آمده است پیش‌بینی می‌شد که خشکسالی شدید در پاناما ادامه‌دار باشد، اما بارندگی اخیر که بالاتر از حد متوسط پیش‌بینی شده مقامات کانال پاناما را بر آن داشت که نسبت به افزایش ترانزیت کشتی اقدام کنند.  

در پایان این گزارش آمده است پاسخ‌گویی به نیاز‌های صنعت کشتیرانی از اهداف این اداره است و افزایش ترانزیت کشتی‌ها تعهد مداوم ما را به تجارت دریایی جهانی بیشتر می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار