۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰

نام خلیج فارس ماناست

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس گفت: با توجه به وجود نقشه‌ها و اسناد بین‌المللی هیچکس نمی‌تواند نام خلیج فارس را تغییر دهد.
کد خبر: ۹۸۸۴۰

نام خلیج فارس ماناست

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج‌فارس گفت: نام خلیج‌فارس همواره ماناست و بر‌اساس اسناد و نقشه‌های بین‌المللی هیچکس نمی‌تواند نام خلیج‌فارس را  تغییر دهد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر کشف ظرفیت‌های متنوع در عرصه خلیج‌فارس و به‌کارگیری آن را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: اجرایی شدن اقتصاد دریا پایه با تمام ظرفیت‌ها و مدیریت جامع دریایی در حوزه خلیج‌فارس یک ضرورت است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با تأکید بر توجه به ایجاد پیمان‌های فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی، علمی و فنّاوری و آموزشی با کشور‌های حاشیه خلیج‌فارس اضافه کرد: امید می‌رود مسئولان از ظرفیت دریا که یک ثروت جامع محسوب می‌شود استفاده حداکثری کنند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: باید توسعه اقتصاد دریاپایه جدی گرفته شود و مسئولان از ظرفیت دریا و ثروت جامع آن برای توسعه پایدار این استان نهایت استفاده را ببرند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار