۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
استاندار بوشهر گفت:

حمایت از سرمایه گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس

استاندار بوشهر توسعه طرح‌های پرورش آبزیان را جزو سیاست‌های استان بوشهر دانست و گفت: در این راستا از سرمایه‌گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس به‌ویژه تولید بچه ماهی در استان حمایت می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۳۵

حمایت از سرمایه گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده در حاشیه جلسه برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با بیان اینکه در این جلسه طرح‌های مختلفی از سوی مردم و بخش خصوصی آماده سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار گرفت گفت: بخشی از این طرح‌ها در حوزه پرورش آبزیان، تکثیر لارو و تولید بچه ماهی است. 

وی افزود: طرح‌های پرورش آبزیان جزء سیاست‌های اصلی استان بوشهر است و در این راستا از سرمایه‌گذاران در طرح‌های پرورش ماهی در قفس، به‌ویژه تولید بچه ماهی در استان حمایت می‌شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: سرمایه‌گذاری مردم راهکار اساسی برای ایجاد اشتغال، تولید و پیشرفت جامعه  در استان است و ما از بخش خصوصی، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان به جد حمایت می‌کنیم و کارها در این حوزه تسریع می‌شود.

محمدی‌زاده یکی از برنامه‌های مهم سیاست اقتصاد دریا محور را طرح‌های تولیدی در عرصه پرورش آبزیان دانست و گفت: در این عرصه طرح‌های پرورش میگو و ماهی در استان بوشهر توسعه یافته و بوشهر قطب تولید میگو پرورشی در کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار