۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

امارات یک شرکت لجستیکی از اندونزی می‌خرد

بندر ابوظبی با اپراتوری AD Ports یک شرکت حمل‌و‌نقل کانتینری و لجستیکی در اندونزی را به نام Meratus به قیمت ۲ میلیارد دلار خریداری می‌کند.
کد خبر: ۹۷۶۵۳

امارات یک شرکت لجستیکی از اندونزی می‌خرد

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از ترید ویندز؛ شرکت Meratus در اواخر تابستان به ارزش دو میلیارد دلار برای فروش گذاشته شده که شرکت AD Ports به عنوان یک اپراتور دولتی رقیب شرکت DP World امارات حاضر است این شرکت را خریداری کند.

در ادامه این گزارش آمده است شرکت AD Ports از سال ۲۰۲۰ میلادی سرمایه گذاری در خارج از امارات را آغاز کرده و در حال حاضر با شرکت سرمایه گذاری و اپراتوری Bengal Tiger Line (BTL) سنگاپور همکاری می‌کند. عملیات این اپراتور به خدمات دریایی، فراساحلی، فله خشک و تانکر اختصاص دارد. AD Ports اخیراً برای توسعه بندر کراچی پاکستان تفاهم نامه‌ای امضا کرده است.  

از سوی دیگر گزارش موسسه آلفا‌لاینر نیز در خبرنامه هفتگی خود در این زمینه نوشت که با وجود رکود در حمل‌و‌نقل AD Ports امارات به توسعه خود همچنان ادامه می‌دهد و گروه لجستیکی Noatum مستقر در اسپانیا را در جولای خریداری کرد وهمچنین هفته پیش ۱۰ کشتی چند منظوره خرید.  

این شرکت ترمینال‌های جاکارتا و سورابایا اندونزی را اداره می‌کند و قرار است با سرمایه گذاری دو میلیارد‌ی AD Ports  به گسترش حمل‌و‌نقل لجستیکی کمک کند.

شایان ذکر است شرکت حمل‌و‌نقل لجستیکی Meratus اندونزی با ۱۰۰ کشتی چند منظوره، ۴۰ مسیر دریایی، ۳۰ نمایندگی در کشور‌های مختلف و ۱۵ مرکز لجستیک کانتینری بخش عمده‌ای از حمل زغال سنگ اندونزی را برعهده دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار