۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

آموزش شرکت‌های کشتیرانی عسلویه در تسهیل ورود و خروج شناور‌ها

مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه از توانمندسازی نمایندگان شرکت‌های کشتیرانی و تسهیل در فرآیند ورود و خروج شناورها در بنادر عسلویه خبر داد.
کد خبر: ۹۷۴۶۲

آموزش شرکت‌های کشتیرانی عسلویه در تسهیل ورود و خروج شناور‌ها

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عمران مرادپور طیبی از برگزاری کارگاه آموزشی سیستم جامع دریایی- زیرسیستم ورود و خروج شناورها در بنادر عسلویه خبر داد و اظهار داشت: کارگاه آموزشی سیستم جامع دریایی _ زیر سیستم ورود و خروج شناورها طی سه روز و با حضور نمایندگان شرکتهای کشتیرانی فعال در بنادر عسلویه برگزار شد.
وی بیان کرد: این کارگاه آموزشی برای اولین بار در بنادر استان بوشهر توسط بخش خدمات دریایی مدیریت بنادر و دریانوردی عسلویه برگزار شد.
مرادپور طیبی ادامه داد: نمایندگان شرکت‌های کشتیرانی فعال در منطقه عسلویه ضمن ابراز رضایت از کارگاه آموزشی برگزار شده، نتیجه چنین آموزشهایی را تعامل و همکاری بیشتر شرکتهای کشتیرانی با مدیریت بنادر و دریانوردی عسلویه عنوان کردند.
مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه  یادآور شد: به پیشنهاد همه نمایندگان شرکت‌های کشتیرانی حاضر در دوره، مقرر شده کارگاه آموزشی مذکور و سایر دوره های آموزشی مرتبط، به صورت فصلی توسط مدیریت بنادر و دریانوردی عسلویه برگزار شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار