۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

طراحی پلتفرم جامع و یکپارچه ویژه مدیران و برنامه‌ریزان خطوط کشتیرانی

پلتفرم جدید جامع و یکپارچه‌ای مختص مدیران و برنامه‌ریزان اخیراً وارد بازار حمل‌ونقل دریایی شده که بخش وسیعی از داده‌های مربوط به آنچه در بازار حمل‌ونقل دریایی می‌گذرد را قبل از هر اقدامی و انتخاب سفر در اختیار مدیران خطوط کشتیرانی و اپراتور‌ها قرار می‌دهد تا بر اساس آن استراتژی و برنامه‌های خود را تنظیم کنند.
کد خبر: ۹۶۷۹۹

طراحی پلتفرم جامع و یکپارچه ویژه مدیران و برنامه ریزان خطوط کشتیرانی
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از سایت maritime-executive؛ مؤسسه آلفالاینر با طراحی یک پلتفرم جدید تحت عنوان API hub  Alphaliner که از آن به عنوان شریک مدیریت نام برده می‌شود؛ طیف وسیعی از داده‌ها و پایگاه‌های اطلاعاتی را قبل از هر اقدامی در اختیار کاربران، اپراتور‌ها و مدیران خطوط کشتیرانی به صورت آنلاین و لحظه‌ای  قرار می‌دهد تا افق باز و روشنی نسبت به بازار حمل ونقل دریایی داشته باشند.

از دید کارشناسان و تحلیلگران بازار حمل‌ونقل دریایی طراحی این پلتفرم تحول عظیمی را در همۀ بخش‌های حمل‌ونقل دریایی به خصوص کانتینر ایجاد کرده و در خدمت مدیران و برنامه‌ریزان قرار می‌دهد تا ضریب خطا برای ارزیابی و شناسایی بازار‌های مقصد به صفر برسد.

اطلاعات و داده‌های ذخیره شده در این پلتفرم به گونه‌ای همه‌گیر است که موردی یافت نمی‌شود که در این سیستم جایگزین نشده باشد.

نرم افزار API Alphaliner نقش منحصر بفردی به منظور برطرف کردن موانع  زنجیرۀ تأمین و لجستیک خواهد داشت.

بر این اساس بهبود کارآیی عملیاتی در بنادر، پایانه‌ها، طراحی مسیر‌های حمل‌و‌نقل، برنامه ریزی برای شبکه‌های حمل‌و‌نقل، اطلاع از مسیر‌های حرکت کشتی، انواع نرخ‌ها، شاخص‌ها و به طور کلی برنامه‌ریزی استراتژیک برای مدیران از جمله کارآیی پلتفرم به شمار می‌رود.

از آن جاییکه صاحبان محموله‌ها و مدیران زنجیرۀ تأمین نیازمند تنظیمات آگاهانه و اتخاذ برنامه‌ریزی استراتژیک می‌باشند به همین جهت این سیستم برای مدیران کارآیی متفاوتی نسبت به سایر  پلتفرم‌ها  دارد که آن را با سایر فنّاوری‌ها متمایز می‌کند.

این پلتفرم اپراتور‌های بندری، پایانه‌های عملیاتی، مدیران خطوط کشتیرانی و تمامی کاربران در نمایندگی‌های کل جهان را به هم متصل کرده و مسیر‌های حمل‌و‌نقل را از عملکرد روان برخوردار می‌سازد. در این ارتباط باید گفت قبل از هر تصمیمی تمامی داده‌ها و پایگاه‌های اطلاعاتی به منظور درک عمیق از روند بازار در اختیار مدیران تجاری قرار داده می‌شود که در نوع خود تازگی دارد. در واقع اطلاعات مربوط به حمل‌و‌نقل دریایی تمامی قارّه‌ها به صورت آنلاین پیشِ روی مدیران و تصمیم گیران است تا خطِ مشی آینده خود را براساس داده‌های مثبتی که از پلتفرم دریافت می‌کنند تنظیم کنند.

API Alphaliner با تشخیص چالش‌ها برای مدیران یک راه حل اساسی ارائه می‌دهد تا بدانند در مسیر پیشِ رو چگونه با تغییر شیوه‌های مدیریت بینش دریایی خود را طراحی کنند؛ این ابزار آنچنان جامع و یکپارچه است که تمامی راه حل‌ها را برای مقابله با هر چالش گرد هم می‌آورد.

همانگونه که اشاره شد مدیران این خطوط کشتیرانی با دسترسی به انواع و اقسام داده‌ها و پایگاه‌های اطلاعاتی از ردیابی لحظه‌ای حرکت کشتی‌های کانتینری گرفته تا زمان عبور از تمایم مسیر‌ها از انبوه اطلاعات برای شناسایی الگو‌ها و مقابله با چالش‌ها و ساده سازی عملیات استفاده می‌کنند.  

در ادامه این گزارش آمده است API Alphaliner یک ابزار نیست، شریکی است که به مدیر اجازه می‌دهد تا منحنی عملیاتی تجارت پیشِ رو را با تصمیم‌گیری بهبود بخشد و عملیات را بهینه کرده و استفاده از فرصت‌های جدید بازار را پیشِ روی مدیران قرار دهد.

بدین ترتیب طراحان این پلتفرم اعتقاد دارند API Alphaliner عملیات دریایی را متحول خواهد کرد؛ آنان همه مشتریان، اپراتور‌ها و صاحبان کالا را برای دوره آزمایشی هفت روزه را‌یگان به منظور استفاده از پلتفرم دعوت می‌کنند تا در صورت رضایت از آن در آینده استفاده کنند.  

تا کنون API Alphaliner چندین کاربر در سراسر جهان پذیرفته است. شرکت Swire Shipping از تجربه خود در ارتباط با استفاده از پلتفرم آلفا‌لاینر چنین می‌گوید‌: "مدت زیادی است که از این پلتفرم استفاده می‌کنیم این پلتفرم ابزاری ضروری برای ارائه بینش‌های ارزشمند از طریق داده‌های اطلاعاتی  وسیع است. "

پایگاه داده‌های API Alphaliner جامع‌ترین اطلاعات را در‌باره کلیه خدمات کانتینری در اختیار ما قرار می‌دهد و ما را در برنامه ریزی شبکه‌های حمل‌و‌نقلی کمک می‌کند؛ اخیراً این شرکت از API Alphaliner در سیستم‌های داخلی خود استفاده کرده که فرآیندی بدون دردسر را پشتِ سر گذاشته‌ایم.  

این پلتفرم فرآیند دستی را به روز کرده و به ما اجازه می‌دهد تا بینش جامعی از شرایط بازار دریافت کرده و بر‌اساس آن تصمیم‌گیری کنیم.

در یک نکته باید بگویم خدمات مشتری و پشتیبانی ما در ارتباط با API Alphaliner استثنایی است و ما پاسخ‌های مثبتی در این کار دریافت کردیم.

این پلتفرم قدرت تحول دیجیتالی را در حمل‌و‌نقل دریایی افزایش داده و موارد غیر‌قابل پیش‌بینی در صنعت دریایی را تشخیص داده تا بتوان زنجیرۀ تأمین و لجستیک را به خوبی هدایت کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار