۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
توسط مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان انجام شد؛

انتخاب «سینا» به عنوان کارفرمای نمونه در حوزه سرمایه‌گذاری در بندر امام

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اهدای لوح سپاس از مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به‌عنوان کارفرمای نمونه در سال ۱۴۰۲ تقدیر و او را کارفرمای نمونه سال ۱۴۰۲ معرفی کرد.
کد خبر: ۹۸۹۰۹

انتخاب «سینا» به عنوان کارفرمای نمونه در حوزه سرمایه‌گذاری در بندر امام

به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات دریایی و بندری سینا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اهدای لوح سپاس از سعید جعفری مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به‌عنوان کارفرمای نمونه در سال ۱۴۰۲ تقدیر و او را کارفرمای نمونه سال ۱۴۰۲ معرفی کرد.

در متن این لوح سپاس، خطاب به جعفری آمده است که منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی در مسیر پیشرفت خود به‌مثابه کانون تخلیه و بارگیری کالا‌های اساسی در راستای کسب سهم بیشتر از تجارت دریایی کشور از رهگذر توسعه روزافزون زیرساخت و روساخت بندری و دریایی، همواره خود را مرهون همدلی و هم‌افزایی فعالان اقتصادی و نیرو‌های مولد و کارآفرین پرتلاش می‌داند که در پرتوی همگرایی برای رونق شکوفایی اقتصاد ایران اسلامی می‌کوشند.

در پایان مدیرکل بنادر و دریانوردی بندر امام خمینی برای مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا مزید توفیقات در کمال صحت و سلامت برای ادامه خدمت به ایران مسألت کرده است.

شایان ذکر است؛ تلاش‌های سعید جعفری برای تحقق اهداف والای ملی با اجرا و پیاده‌سازی قوانین جاری کشور به‌منظور رعایت حقوق کارگران و تمهید شرایط لازم برای حفظ ایمنی و رفاه حال آن‌ها موجب شد که مهندس گرایلو ایشان را به‌عنوان کارفرمای نمونه سال ۱۴۰۲ از لحاظ سرمایه‌گذاری در این بندر بزرگ تجاری انتخاب و معرفی کند و با اهدای لوح سپاس از سعید جعفری برای تلاش‌های ارزنده در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام قدردانی کند.

 

انتخاب «سینا» به عنوان کارفرمای نمونه در حوزه سرمایه‌گذاری در بندر امام

ارسال نظرات
آخرین اخبار