۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸

یانگ مینگ در صدد بازگرداندن ثبات مالی به شرکت

شرکت حمل و نقل دریایی یانگ مینگ تایوان در اعلامی عمومی، پیشنهاد فروش 500 میلیون سهم را با هدف جبران وضعیت ضعیف مالی خود اعلام کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۵۰۰۹
یانگ مینگ در صدد بازگرداندن ثبات مالی به شرکتیانگ مینگ در صدد بازگرداندن ثبات مالی به شرکت
شرکت حمل و نقل دریایی یانگ مینگ تایوان در اعلامی عمومی، پیشنهاد فروش 500 میلیون سهم را با هدف جبران وضعیت ضعیف مالی خود اعلام کرد.
به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت حمل و نقل دریایی یانگ مینگ بر آنست تا با فروش 500 میلیون از سهم خود گامی در جهت بهبود وضعیت ناخوشایند مالی بردارد.
بر اساس این گزارش، شرکت یانگ مینگ اعلام کرد که سهامدارن حاضر، کارمندان و افراد عام می توانند 500 میلیون از سهام این شرکت را به قیمتی که تعیین خواهد شد، خریداری کنند.
بر همین اساس، یانگ مینگ گفت: این درخواست عمومی در واکنش به تمایل سهامداران برای سرمایه گذاری در شرکت دریایی یانگ مینگ اعلام شد.
در سال 2016 میلادی، یانگ مینگ با ثبت زیان خالص 14 میلیارد و 910 میلیون دلار تایوان ضررده اعلام شد و از زیان شش میلیارد و 460 میلیون دلاری در سال 2015 میلادی با اختلاف زیادی پیشی گرفت.
این در حالی است که شرکت اعلام کرد نرخ حمل و نقل کانتینری در نیمۀ نخست سال جاری میلادی و در مقایسه با مدت مشابه سال 2015 با افزایش همراه بوده که موجب تامین سود به ارزش 63 میلیارد و 500 میلیون دلار تایوان و جهش 15.7 درصدی در عملکرد شرکت در مقایسه با شش ماه نخست سال 2015 میلادی شده است.
یانگ مینگ در پایان این گزارش افزود: با توجه به نتایج اخیر شرکت، عملکرد کلی و گرایش موجود در صنعت حمل و نقل، یانگ مینگ نسبت به نیمۀ دوم سال جاری میلادی خوش بین است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار