۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

تحلیلگران نگاه مثبتی به کاهش سهام کارگوی خشک دارند

تحلیلگران اعتقاد دارند: ریزش سهام کارگوی خشک چنانچه کاستن نرخ کرایه حمل را در پی دارد، یک فرصت خرید را به جای زنگ هشدار برای سرمایه گذاران فراهم خواهد کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۳۸۱۸
تحلیلگران نگاه مثبتی به کاهش سهام کارگوی خشک دارندبه گزارش گروه بین الملل مانا یک سایت خبری تحلیلی با اشاره به اینکه تحلیلگران اعتقاد دارند، ریزش سهام کارگوی خشک چنانچه کاستن نرخ کرایه حمل را در پی دارد، یک فرصت خرید را به جای زنگ هشدار برای سرمایه گذاران فراهم خواهد کرد، نوشت: در ماه گذشته که به دنبال شرایط تغییرات فصلی و افت تقاضا، بازار رو به زوال رفت، سهام فله بر نیز از رونق افتاد.
Amit Mehrotra تحلیل گر بانک Deutsche آلمان با اشاره به اینکه شرایط جدیدی برای بازار فراهم شده است، گفت: شرکت Scorpio Bulkers آمریکا و Star Bulk یونان فرصت های جذابی هستند.
وی در ادامه افزود: ما معتقدیم، نرخ های کرایه حمل فله باید روند صعودی در زمان طولانی تر به خود بگیرد، به طوری که کاهش چشم گیری میزان سفارشات جدید را به همراه خواهد داشت (که بر رشد ناخالص عرضه تاثیر می گذارد) و قوانین که باید صنعت اوراق سازی تسریع یافته را به جلو سوق دهد.
این گزارش ادامه داد: نرخ های شناورهای کیپ سایز نیز مانند سهام به یک سوم در اوایل ماه آوریل سال جاری میلادی کاهش یافت، علاوه بر این، درآمدهای پاناماکس نیز با افت 28 درصدی روبه رو بود.
این گزارش در پایان نوشت: شاهد یک جهش قوی در نرخ کرایه حمل فله خشک در نیمه دوم سال جاری میلادی خواهیم بود. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار