۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

سرمایۀ کاسکو چین افزایش می یابد

شرکت توسعۀ حمل و نقل کانتینری کاسکو چین از یک طرح پیشنهادی مبنی بر صدور مجوز اعطای سهامِ غیردولتی به ارزشِ سه میلیارد دلار به سرمایه گذاران ویژۀ شرکت از جمله شرکت مادر کاسکو و با هدف ارتقا سرمایۀ آن تا یک میلیارد و 790 میلیون دلار خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۶۹۵۳۶
سرمایۀ کاسکو چین افزایش می یابدبه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از روزنامۀ China Daily، شرکت توسعۀ حمل و نقل کانتینری کاسکو در بیانیه ای اعلام کرد: این شرکت با اعطای سهام سه میلیارد و 280 میلیون دلاری تصمیم دارد سرمایۀ بزرگترین شرکت حمل و نقل کانتینری کاسکو چین را به یک میلیارد و 790 میلیون دلار برساند.
بر اساس این گزارش، شرکت توسعۀ حمل و نقل کانتینری کاسکو تزریق سرمایه به ارزش شش و دو میلیارد و 400 میلیون یوان را به ترتیب برای دو شرکت تابعۀ لیزینگ حمل و نقل کاسکو و شرکت بین المللی Florens را برعهده می گیرد. افزون برآن، یک میلیارد و 800 میلیون یوان برای خرید اوراق قرضه و همچنین یک میلیارد و 800 میلیون یوان برای پرکردن مجدد سرمایۀ شرکت مادر تخصیص می یابد.
لازم به ذکر است، در ماه جولای سال 2016 میلادی خطوط حمل و نقل کانتینری چین با نام تجاری CSCL تصمیم داشت در پاسخ به رویکرد تجاری آیندۀ شرکت و بعنوان عضوی از شرکت حمل و نقل کاسکو چین (Coscocs) نام خود را به شرکت توسعۀ حمل و نقل کاسکو تغییر داد.
گفتنی است، انتظار می رود این شرکت از اپراتور خط کانتینری به پلت فرم خدمات مالیِ ترکیبی با ارائۀ خدمات لیزینگ شناور، کانتینر و خدمات غیرلیزینگی بعنوان منبع اصلی درآمد کشتیرانی تغییر فعالیت دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار