۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

نصب دوربین‌های نظارتی پیشرفته در اطراف بندر بوشهر

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از نصب و راه‌اندازی ۳۰ دوربین نظارت تصویری در محدوده دیوار‌های پیرامونی بندر بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۹۸۸۴

راه‌اندازی دوربین‌های نظارت تصویری در دیوار‌های پیرامونی بندر بوشهر

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عباس محمد صادقی با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های فنی و مهندسی بنادر استان بوشهر اظهار کرد: در این راستا طرح‌های مهمی در ارتقا خدمات لازم به فعالان اقتصادی اجرایی شده است.

وی از نصب دوربین‌های نظارت تصویری در دیوارهای پیرامونی بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: نصب این دوربین‌ها با هدف تکمیل پوشش حفاظت الکترونیک محوطه های عملیاتی و اداری بندر بوشهر انجام شده است.

محمد صادقی اضافه کرد: ایمنی و امنیت از مولفه‌های مهم عملکرد بنادر است که با نصب این دوربین‌های نظارت تصویری به تحقق این مهم کمک وافر شده است.

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان تصریح کرد: تصاویر دوربین‌ها بر روی سامانه‌های مدیریت بندری قابل مشاهده بوده و مدیران می‌توانند در همه اوقات وضعیت بنادر را از نظر شاخص‌های مختلف مورد پایش و ارزیابی قرار دهند.

محمدصادقی افزود: با توجه به اهمیت نصب دوربین‌های نظارتی در سایر بنادر استان نیز به فراخور نیاز نسبت به نصب این دوربین‌ها اقدام شده است.

وی گفت: بنادر بوشهر از حیث میزان ایمنی و امنیت در فعالیت‌های شبانه‌روزی از بنادر پیشتاز کشور هستند که بخش قابل توجهی از این دستاورد در سایه پوشش حفاظت الکترونیک محقق شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار