۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

سومین رویداد فنّاوری و کارآفرینی دریایی برگزار می‌شود

سومین رویداد فنّاوری و کارآفرینی دریایی روزهای ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ به مدت دو روز در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۹۸۵۵

به گزارش مانا، به نقل از دبیرخانه سومین رویداد فنّاوری و کارآفرینی دریایی؛ آکادمی دریایی سیراف در نظر دارد با همکاری پارک علم و فنّاوری دانشگاه شهید بهشتی و حمایت دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور و برخی از ارگان‌های دریایی، سومین رویداد فنّاوری و کارآفرینی دریایی مورخ ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار نماید.

بخش‌های مهم سومین رویداد فنّاوری و کارآفرینی دریایی (MTS) شامل: سخنرانی، کارگاه فنّاوری، نمایشگاه تخصصی، کلوپ مدیران دریایی، نشست رو در رو صاحبان صنایع و شرکت‌های فنّاور و معرفی استارت آپ‌ها می‌باشد.

از اهداف این رویداد در کنار معرفی فنّاوری‌های نوین صنایع دریایی و دریانوردی به جامعه دریایی کشور، معرفی توانمندی‌های فنّاورانه شرکت‌های داخلی، ایجاد ارتباط مستقیم شرکت‌های فنّاور با صاحبان صنایع دریایی و دریانوردی و ایجاد انگیزه در ایده پردازان و مهندسان جوان کشور، می‌توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محور جدیدترین و کاربردی‌ترین موضوعات حوزه مدیریت و صنایع دریایی اشاره نمود.

شایان ذکر است، سومین رویداد فنّاوری و کارآفرینی دریایی مورخ ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ به مدت دو روز در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

جهت ثبت نام و یا مشاهده اطلاعات تکمیلی برنامه‌های رویداد (MTS) به سایت آکادمی دریایی سیراف بخش رویداد و فناوری و کارآفرینی دریایی مراجعه نمایید.

 https://syrafmaritime.academy/mts

سومین رویداد فنّاوری و کارآفرینی دریایی برگزار می‌شود

ارسال نظرات
آخرین اخبار