۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰

برگزاری تور گردشگری دریایی ویژه توان خواهان

مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور از برگزاری تور آشناسازی الگویی در زمینه گردشگری سلامت، کودک و توان خواهان در پهنه های دریایی، ساحلی و تالابی کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۹۷۳۳

برگزاری تور گردشگری دریایی ویژه توان خواهان

 

مهدی شیرخانی در گفتگو با خبرنگار مانا از برگزاری تور آشناسازی الگویی در زمینه گردشگری سلامت، کودک و توان خواهان در پهنه های دریایی، ساحلی و تالابی کشور با همکاری سایر میزهای تخصصی گردشگری فعال در معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی خبر داد.

مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور، بیان داشت: پیشنهاد شده این تور آشناسازی الگویی در نیمه دوم سال و زمان مساعد آب و هوایی در جزیره قشم برگزار شود؛ همچنین پیشنهادی برای برگزاری این تور در پهنه‌های ساحلی خوزستان داشته‌ایم.

وی یادآور شد: گردشگری دریایی بر پایه توریسم خانواده محور و امکان دسترسی برای سالمندان و معلولان و تردد راحت در سواحل شنی و ایجاد تسهیلات برای استفاده از امکانات توریسم دریایی در دستور کار میز ملی گردشگری دریایی قرار گرفته است.

مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور، ادامه داد: ایجاد انسجام سازمانی برای پیاده سازی طرح اجرایی اولین سایت گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی دسترس پذیر در کشور با همکاری مشترک سازمان بهزیستی کشور، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت میراث فرهنگی و شهرداری‌های شهرستان‌های ساحلی در دست پیگیری است.

وی توجه به نیازهای افراد توان خواه جامعه ایرانی در زمینه توریسم دریایی، ساحلی و تالابی بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: امیدواریم شاهد توجه بیشتر مسئولان دولتی به ویژه سازمان بهزیستی به این مهم و در اختیار گذاشتن تسهیلات کافی به سرمایه گذاران بخش خصوصی علاقه‌مند به ورود در زمینه ساخت تجهیزات توریسم دریایی ویژه توان خواهان باشیم.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار