۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰

هشدار دریایی سطح زرد در سواحل بوشهر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به صدور هشدار دریایی سطح زرد در سواحل خلیج فارس گفت: وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید شمال غربی تا بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج دریا در خلیج‌فارس تا بیش از ۲ متر از مخاطرات این هشدار دریایی است.
کد خبر: ۹۹۶۴۶

هشدار دریایی سطح زرد در سواحل بوشهر


فرج‌الله شکوهی پور در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر از مواج و متلاطم شدن خلیج فارس خبر داد و اظهار داشت: تا اواسط هفته آینده با افزایش سرعت باد، خلیج‌فارس و سواحل و فراساحل استان بوشهر متلاطم و مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی جهت وزش باد در استان بوشهر را غالباً شمالی دانست و گفت: سرعت وزش باد در استان بوشهر به ویژه بر روی دریا تا بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت افزایش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج دریا را بیش از ۲ متر در سواحل استان و خلیج‌فارس اعلام و تصریح کرد: هشدار دریایی سطح زرد تا ۸ مرداد صادر شده و لازم است تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه حوادث اندیشیده شود.

شکوهی پور احتیاط تردد شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر را مورد تاکید قرار داد و گفت: خطر غرق شدن شناور‌ها به‌ویژه قایق‌های تفریحی و صیادی از جمله مخاطرات این هشدار دریایی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار