۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳

نجات ۶ خدمه لنج باری در مسیر دریایی دبی به بندر ریگ

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۶ خدمه موتور لنج باری در مسیر دریایی دبی به بندر ریگ از خطر غرق‌شدگی در سواحل بندر دیر نجات پیدا کردند.
کد خبر: ۹۹۶۰۴

نجات ۶ خدمه لنج باری در مسیر دریایی دبی به بندر ریگ

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مصطفی حاجی رضایی با اشاره به امدادرسانی به لنج باری در مسیر دریایی خلیج‌فارس اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار لنج باری در خلیج‌فارس به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی دیر مبنی بر نقص فنی، آبگرفتگی شدید و احتمال غرق پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۱۸ به منطقه اعزام شد.

وی بیان کرد: دقایقی پس از گزارش دریافتی، خدمه موتورلنج مضطر اعلام کردند با گرفتن پمپ تخلیه از شناوری عبوری در حال تخلیه آب هستند و با رسیدن شناور ناجی یک پمپ تخلیه آب دیگر نیز در اختیار شناور قرار گرفت.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به نیاز اعلام شده یک فروند شناور یدک‌کش به موقعیت اعزام و با رسیدن به موقعیت فرایند انتقال موتور لنج یاد شده را آغاز کرد.

وی افزود: با تلاش انجام شده موتور لنج مضطر به همراه ۶ خدمه آن در صحت و سلامت کامل در اسکله بندر پهلو گرفت.

حاجی رضایی عنوان کرد: دریانوردان در صورت مواجهه با شرایط اضطرار دریایی در خلیج‌فارس برای دریافت خدمات امدادی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ ارتباط حاصل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار