۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹

عملیات امداد پزشکی به خدمه نفتکش پانامایی در سواحل بندر عسلویه

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از امدادرسانی به خدمه نفتکش پانامایی و شناور خدماتی داخلی توسط شناور‌های ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در سواحل بنادر عسلویه و خارگ خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۴۵

عملیات امداد پزشکی به خدمه نفتکش پانامایی در سواحل بندر عسلویه

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مصطفی حاجی رضایی با اشاره به انجام دو عملیات امدادرسانی در خلیج‌فارس توسط شناور‌های ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: در نخستین عملیات در پی تماس با مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بندر عسلویه مبنی بر اعلام نیاز پزشکی شناور خدماتی پانامایی، شناور ناجی ۲۰ از بندر عسلویه به منطقه مورد نظر اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور ناجی ۲۰ پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار وی را به اورژانس هماهنگ شده در اسکله پارس بندر عسلویه تحویل داد.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: در دومین عملیات نیز پیرو اعلام اضطرار به مرکز فرعی جستجو و نجات دریایی بندر خارگ مبنی بر اعلام نیاز پزشکی شناور نفتکش در محدوده لنگرگاه خارگ، شناور ناجی ۹ به موقعیت اعزام شد.

حاجی رضایی ادامه داد: شناور ناجی با رسیدن فرد بیمار را در حالت ضعف و بیحالی شدید به اورژانس شرکت ملی نفتکش ایران تحویل داد.

وی تأکید کرد: دریانوردان در صورت مواجهه با اضطرار دریایی باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار