۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳

خرید ۲ فروند شناور مقابله با رفع آلودگی در خارگ تأمین اعتبار شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: اقدامات اساسی خرید دو فروند شناور مقابله با رفع آلودگی دریایی در خارگ انجام و تأمین اعتبار شده است.
کد خبر: ۹۹۵۱۱

خرید ۲ فروند شناور مقابله با رفع آلودگی در خارگ تأمین اعتبار شد


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عباس غریبی از وضعیت پروژه‌های حوزه مسئولیت اجتماعی پایانه‌های نفتی ایران در جزیره خارگ شامل روند تعمیرات ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) و احداث پیاده‌رو و روشنایی خیابان حدفاصل منازل ۲۸ دستگاه فرهنگیان تا باغ پرندگان و احداث پل میترینگ ساحل آذرپاد بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تأکید بر اجرایی شدن مسئولیت‌های اجتماعی در خارگ اظهار داشت: نگاه ما اهتمام به رفع محرومیت و کمک به توسعه است و از این فرصت طلایی که وزارت نفت و شرکت ملی نفت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی ایجاد کرده تلاش خواهیم کرد برای توسعه و تحولات مثبت جزیره خارگ استفاده مطلوب شود.  

غریبی ادامه داد: سلامت مردم جزیره خارگ برای ما بسیار مهم است، در همین راستا با احیای اعتبار خرید یک فروند شناور آمبولانس دریایی کلاس B  به مبلغ دو میلیون و ۷۰۰ هزار یورو با هماهنگی بهداشت و درمان صنعت نفت و تایید HSE شرکت ملی نفت ایران به‌زودی فرایند مناقصه خرید این شناور انجام، تا شاهد یک شناور آمبولانس دریایی با چهار تخت بستری در این جزیره باشیم تا دغدغه مردم این جزیره در شرایط اضطراری برای اعزام بیماران مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: تأمین اعتبار خرید دو فروند شناور مقابله با رفع آلودگی نیز انجام شده و با خرید این شناور‌ها گام اساسی در راستای حفاظت از محیط زیست دریایی در خارگ خواهیم برداشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار