۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

مواج شدن خلیج‌فارس در نوار ساحلی استان بوشهر

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: روز سه شنبه ۱۲ تیر ماه تا پایان هفته در برخی از ساعات با وزش باد‌های شمالی، خلیج فارس در نوار ساحلی استان بوشهر مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۹۹۴۱۸

مواج شدن خلیج‌فارس در نوار ساحلی استان بوشهر

 

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر وضعیت آب و هوایی و دریایی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان آرام است.

وی ادامه داد: بنابراین در این مدت غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و افزایش شرجی و رطوبت هوا و طی صبحگاه در برخی از نقاط مه صبحگاهی، از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: از روز سه شنبه ۱۲ تیر ماه تا پایان هفته در برخی از ساعات با وزش باد‌های شمالی، خلیج فارس متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور جهت وزش باد در استان بوشهر را متغیر، غالباً جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۶ گاهی تا ۳۲ کیلومتر در ساعت اعلام و بیان کرد: ارتفاع موج دریا خلیج‌فارس ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر است.

وی ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۱۲، جزر اول ساعت ۱۰:۱۵، مد دوم ساعت ۱۴:۵۵ و جزر دوم ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود

ارسال نظرات
آخرین اخبار