۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های دریایی بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک شناور در مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر خبر داد و گفت: در این عملیات ضمن توقیف شناور ۴ نفر به دستگاه قضایی استان معرفی شد.
کد خبر: ۹۹۳۹۶

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های دریایی بوشهر

 


سرهنگ ستاد عبدالله خسروی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به شناسایی شناور حامل قاچاق سوخت در مرز دریایی خلیج فارس اظهار داشت: با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی، مرزبانان استان موفق شدند یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق که قصد داشت سوخت را به یکی از کشور‌های همجوار منتقل کند توقیف نمایند.

 وی افزود: از این شناور مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل کشف و تعداد ۴ نفر به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش سوخت قاچاق کشف شده ۱۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ خسروی خاطرنشان کرد: مرزبانان با اقتدار کامل در حوزه برخورد با قاچاقچیان و حامل فرآورده‌های نفتی قاچاق در چارچوب قانون با قانون‌شکنان قاطعانه و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

وی از توقیف دو فروند شناور صیادی و کشف صید غیر مجاز در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در زمینه کنترل شناور‌های صیادی و تشدید اقدامات کنترلی و برخورد با صید غیرمجاز در این راستا دو فروند لنج صیادی غیرمجاز توسط مرزبانان در سطح حوزه مرز‌های استان توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر صید ترال، عدم رعایت حریم صیدگاه‌ها، بکارگیری غیرقانونی ملوان خارجی، نداشتن مدارک دریانوردی را عامل توقیف دو لنج صیادی در نوار ساحلی استان بوشهر دانست و بیان کرد: از این دو شناور ضمن کشف ادوات غیرمجاز صیادی، بیش از چهار تن انواع ماهی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان کشف شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار