۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

مهار و اطفای حریق در محدوده اراضی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد

آتش سوزی رو به گسترش در ​محدوده اراضی غربی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، با هوشیاری و حضور به موقع تیم آتش نشانی این بندر و با مشارکت آتش نشانان صنایع همجوار، پس از سه ساعت، مهار و اطفا شد.
کد خبر: ۹۹۳۸۴

مهار و اطفای حریق در محدوده اراضی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد

 

به گزارش مانا، محمد علی موسی پور گرجی، مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد در این باره اظهار کرد: با وقوع آتش سوزی در محدوده اراضی غربی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد در میان درختچه ها و علفزارهای حد فاصل  موج شکن و رینگ پیرامونی، تیم آتش نشانی بلافاصله به موقعیت اعزام و با اقدامات پیشگیرانه مانع از وسعت حریق به تاسیسات و صنایع شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد، با بیان اینکه آتش‌سوزی به دلیل وضعیت جوی و وزش شدید باد به سرعت در حال گسترش بود، توضیح داد: در این حادثه 25 نفر آتش نشان، 5 نفر نیروهای امدادی و حفاظتی، 2 دستگاه لودر و 8 خودروی آتش نشانی متشکل از تیم های آتش نشانی بندر امیرآباد، نیروگاه شهید سلیمی نکاء، پایانه های نفتی شمال و تاسیسات گازی شهید تندگویان حضور داشتند و توانستند آتش را کنترل و مهار کنند و مانع از خسارت به تاسیسات شوند.

موسی پور خاطرنشان کرد : در این فصل افزایش دما و وزش باد شدید عامل اصلی بروز آتش‌سوزی پیش بینی می شود که با اقدام پیشگیرانه و گشت های مستمر و همچنین پاکسازی اراضی از علف های خشک می تواند از این حوادث جلوگیری کرد.

وی گفت : خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و دلیل اصلی آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار