۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹

نجات ۵۰ نفر از غرق شدگی در دریای خزر

معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران از غرق شدگی از نجات ۵۰ نفر غرق شده در آب‌های استان مازندران توسط ناجیان غریق از ابتدای خرداد ماه تا کنون خبر داد.
کد خبر: ۹۹۲۷۳

نجات ۵۰ نفر از غرق شدگی در دریای خزر

 

فضل الله کیقبادی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: بر‌اساس آخرین آمار اخذ شده از ابتدای خرداد ماه تا کنون ۵۰ نفر گردشگر که در آب‌های ساحلی استان مازندران دچار غرق شدگی شده بودند، توسط نیرو‌های ناجی مستقر در نوار ساحلی استان نجات یافتند.

معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران با اشاره به اینکه تمام نجات یافتگان در نقاط خطر‌آفرین دچار غرق شدگی شده بودند، گفت: بر‌اساس بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته در نوار ساحلی استان مازندران، در حال حاضر ۵۵۰ نقطه به عنوان نقطه خطرآفرین برای شنای گردشگران شناسایی شده‌اند.

وی همچنین در خصوص تعداد غرق شدگان از ابتدای خرداد ماه تا کنون در آب‌های استان گفت: در مدت زمان مذکور تنها غرق شدگی یک نفر گردشگر در محدوده آب‌های ساحلی بابلسر گزارش شده است.

کیقبادی با اشاره به استقرار ناجیان غریق در طول نوار ساحلی استان مازندران، تصریح کرد: این ناجیان از هشت صبح تا هشت شب در قالب چند شیفت به گردشگران خدمات رسانی می‌کنند.

این مقام مسئول در استانداری مازندران با تأکید بر اینکه تمام غرق شدگی‌ها خارج از طرح‌های ساماندهی دریا به وقوع پیوسته‌اند، اظهار داشت: امیدواریم مردم از ورود به مناطق خطر‌آفرین جهت شنا جلوگیری کنند و در این مدت وارد دریا نشوند.

معاون ستاد ساماندهی سواحل و دریای استانداری مازندران، گفت: ۱۰۰۰ نفر ناجیان از سوی استانداری و ۲۰۰ نفر نیز شامل نیرو‌های داوطلب هلال احمر در نقاط خطر‌آفرین ساحلی مازندران مستقر هستند؛ ۲۰۰ نفر نیز در مجموع طرح‌های ساماندهی استان توسط بخش خصوصی استقرار یافته‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار