۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵

سرمایه‌گذاری ۴۰۰۰ میلیارد ریالی در برق‌رسانی به مجتمع بندری نگین بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه مرحله نخست جاده دسترسی به بندر نگین بوشهر آماده بهره‌برداری است گفت: برق‌رسانی به مجتمع بندری نگین با ۴ هزار میلیارد ریال در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.
کد خبر: ۹۹۱۷۰

سرمایه‌گذاری ۴۰۰۰ میلیارد ریالی در برق‌رسانی به مجتمع بندری نگین بوشهر


محمد شکیبی نسب در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به افزایش ترانزیت محموله‌های نفتی از بندر بوشهر به امارت متحده عربی اظهار داشت: از ۲۲ بهمن سال گذشته ترانزیت کالای خارجی از بندر بوشهر با افزایش حدود ۱۷ برابری نسبت به پنج سال ماقبل آن اکنون به ۵۰۰ هزار تُن رسیده است.

وی مهمترین مزیت‌های رونق ترانزیت خارجی در بندر بوشهر را اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای دو هزار و ۱۲۳ نفر دانست و خاطرنشان کرد: با هدف کاهش ترافیک تردد‌های کامیون جاده منتهی به بندر بوشهر در اقدام کوتاه مدت در جوار منطقه ویژه اقتصادی بوشهر پایانه‌ای به مساحت ۱۰ هکتار فعال شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های زیرساختی مجتمع بندری نگین بوشهر اختصاص یافته است گفت: روند اجرای این پروژه‌ها با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: جاده دسترسی مجتمع بندری نگین نیز به ۹.۵ کیلومتر و عرض ۱۲.۸ متر اجرایی شده که فاز نخست آن آماده بهره‌برداری شده است.

شکیبی نسب ادامه داد: در حوزه مجتمع بندری نگین احداث دیوار پیرامونی با یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و برق‌رسانی به این مجتمع بندری با چهار هزار میلیارد ریال در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار