۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

کشف بیش از ۳ میلیارد تومان کالای قاچاق از یک شناور در بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: بیش از ۳ میلیارد تومان کالای قاچاق از یک شناور در مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر کشف شد.
کد خبر: ۹۹۱۴۳

کشف بیش از ۳ میلیارد تومان کالای قاچاق از یک شناور در بوشهر

 

سرهنگ عبدالله خسروی در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به رصد شبانه‌روزی تردد شناورها در نوار مرزی خلیج‌فارس و بنادر استان بوشهر اظهار داشت: واردات هرگونه کالا بدون مجوز قانونی قاچاق محسوب می‌شود و مورد پیگیرد و برخورد قرار می‌گیرد.

وی از شناسایی یک شناور حامل کالای قاچاق در مرز دریایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی، مرزبانان استان بوشهر موفق شدند یک فروند شناور حامل کالاهای قاچاق را توقیف کنند.

خسروی تصریح کرد: از این شناور کالاهایی از جمله لوازم یدکی خودرو، لوازم‌التحریر، پارچه، کولر، وسایل ضدفرهنگی و صدها قلم کالای دیگر کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از معرفی دو متهم به مراجع قضایی در این عملیات خبر داد و گفت: بر‌اساس نظر کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه قاچاق یاد شده افزون بر سه میلیارد تومان برآورد شد.

وی گفت: مرزبانی برای جلوگیری از ورود و خروج قاچاق کالا عزم جدی دارد و به منظور برخورد قاطع با هرگونه تردد غیرمجاز و تجاوز مرزی اقدامات گسترده‌ای در سطح مرز انجام می‌دهد و مأموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی، بر نوار مرز به طور کامل اشراف دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار