۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

تداوم رونق گردشگری دریایی جنوب کشور در فصل بهار

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از تداوم رونق گردشگری دریایی جنوب کشور که از اسفند ماه سال گذشته شروع شده بود تا بهار امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۹۹

تداوم رونق گردشگری دریایی جنوب کشور در فصل بهار

 

مصطفی فاطمی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: هر ساله با مساعد شدن شرایط آب و هوایی در جنوب کشور شاهد رونق گردشگری دریایی و ساحلی در نوار ساحلی خلیج فارس و دریای مکران و نیز جزایر خلیج فارس هستیم.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ادامه داد: حضور گردشگران از اوایل زمستان شروع می شود و در تعطیلات نوروزی به اوج خود می رسد.

وی خاطرنشان ساخت: اما امسال به دلیل خنک‌تر بودن هوا و وجود تعطیلات بیشتر در فصل بهار، همچنان شاهد حضور پررنگ و چشمگیر گردشگران در جزایر و نوار ساحلی جنوبی کشور هستیم که به نظر می رسد این وضعیت تا پایان خرداد ماه ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بیان داشت: این وضعیت باعث شده تا عوامل خدمات دهنده گردشگری در جنوب کشور نیز از رونق بهتری نسبت به سالهای گذشته برخوردار باشند.

فاطمی اذعان داشت: با توجه به استقبال چشمگیر گردشگران از جزایر و سواحل جنوبی کشور، توسعه زیرساختهای گردشگری در این مناطق در دستور کار قرار دارد و هر ساله شاهد تخصیص اعتبارات ویژه به توسعه سواحل خلیج فارس، جزایر و سواحل مکران هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار