۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸

یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق در بوشهر توقیف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق در بوشهر توقیف شد.
کد خبر: ۹۸۹۲۳

یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق در بوشهر توقیف شد

 

سرهنگ عبدالله خسروی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به رصد شبانه‌روزی مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر اظهار داشت: برخورد با قاچاق کالا، مواد مخدر و صید غیرمجاز در دستور کار مأموران مرزبانی استان قرار دارد.

وی از مجهز شدن فرماندهی مرزبانی استان بوشهر به امکانات نوین خبر داد و بیان کرد: با تجهیز مرزبانی به وسائل پیشرفت امکان دسترسی به همه نقاط مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان فراهم شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: مرزبانی استان بوشهر به دوربین‌های الکترونیکی و اپتیکی، امکانات پهپادی و مدیریت هوشمند مرز مجهز شده است.

خسروی در ادامه از توقیف یک شناور حامل خودرو خارجی قاچاق خبر داد و تصریح کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور دو خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و دو نفر به مراجع قضایی استان بوشهر معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش این دو خودرو خارجی قاچاق افزون بر ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

خسروی ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان بوشهری اضافه کرد: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌کند و مرزبانان استان با تعامل دستگاه قضایی با پدیده قاچاق برخورد قاطعانه می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار