روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱

فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین بوشهر گفت: فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری شد.
کد خبر: ۹۸۷۹۶

فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین بوشهر آماده بهره‌برداری شد

 

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در بازدید از روند پشرفت پروژه‌های در حال انجام مجتمع بندری نگین بوشهر  اظهار کرد: قطعات پل فلزی جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به طور کامل ساخته شده و ۹۵ درصد آن به محل اجرای طرح انتقال داده شده و ۵ درصد مابقی نیز در فرایند انتقال به محل پروژه قرار دارد.

وی بیان کرد: مراحل ساخت قطعات بتنی پل مجتمع بندری نگین نیز به اتمام رسیده و دو قطعه بتنی پل نیز نصب شده است.

شکیبی نسب ادامه داد: با بررسی انجام شده و روند مطلوب کنونی، پیش‌بینی می‌شود تا شهریور ماه این پل به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به طول ۴.۲ کیلومتر آماده بهره برداری است و تا کیلومتر هفت جاده نیز، شهریورماه آماده افتتاح خواهد شد.

شکیبی نسب ادامه داد: طرح برق‌رسانی به مجتمع بندری نگین بوشهر با توجه به انتخاب مشاور، اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارد که براساس پیش‌بینی‌ها انتظار است این طرح تا شهریورماه عملیاتی شود.

وی افزود: طرح تکمیل فاز نخست تأسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین نیز مشاور آن انتخاب شده و اکنون در فرایند انتخاب پیمانکار قرار دارد.  

شکیبی نسب اظهار کرد: در راستای آماده سازی زیرساخت‌های مجتمع بندری نگین جهت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و شرکت سرمایه‌گذار به‌صورت مستمر از این مجتمع بازدید و هر دو هفته یکبار با برگزاری نشست‌هایی موانع و مسائل آن را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

در بازدید تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مجتمع بندری نگین همچنین روند تخلیه و بارگیری کامیون‌های ترانزیت مشتقات نفتی به صورت میدانی بازدید به عمل آمد.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار