۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
تا پایان روز ۱۴ فروردین‌ماه؛

جابه‌جایی بیش از چهار میلیون مسافر و گردشگر در بنادر هرمزگان ثبت شد

رئیس کمیته طرح تسهیل سفر‌های دریایی در نوروز ۱۴۰۳ هرمزگان گفت: بیش از چهار میلیون و ۹۹ هزار و ۶۲۳ نفر مسافر و گردشگر از آغاز اجرای این طرح تا پایان روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه جاری در جزایر این استان جابه‌جا شده‌اند.
کد خبر: ۹۸۶۶۶

جابه‌جایی بیش از چهار میلیون مسافر و گردشگر در بنادر هرمزگان ثبت شد

به گزارش مانا، "حسین عباس‌نژاد" روز چهارشنبه ۱۵ فروردین‌ماه با اشاره به تردد چهار میلیون و ۹۹ هزار و ۶۲۳ نفر از طریق بنادر و اسکله‌های مسافری و گردشگری استان اظهار کرد: از این تعداد سه میلیون و ۴۷۶ هزارو ۸۳ نفر مسافر و ۶۲۳ هزارو ۵۴۰ نفر گردشگر بودند. 

وی با بیان اینکه این تعداد مسافر با ۹۱هزارو ۵۸۳ شناور مسافری و تفریحی جابه‌جا شده‌اند، ادامه داد: در این مدت ۳۰۶ هزار و ۳۴۸ مسافر از بندر شهید حقانی به عنوان بزرگترین بندر مسافری کشور به مقصد جزایر قشم، هرمز و هنگام جابه‌جا شده است.  

به گفته رئیس کمیته طرح تسهیل سفرهای دریایی ۱۴۰۳ هرمزگان؛ در این بازه زمانی نیز ۶۴۸ هزار و ۱۹۴دستگاه خودرو از طریق شناورهای لندینگ‌کرافت از سرزمین اصلی به مقصد جزایر قشم و کیش و برعکس جابه‌جا شدند. 

عباس‌نژاد آمار جابه‌جایی مسافران از بندر پهل و قشم را حدود بیش از یک میلیون نفر اعلام کرد و افزود: از ابتدای طرح‌ سفرهایی دریایی در استان هرمزگان تا روز سه‌شنبه ۱۰ فروردین‌ماه نیز ۲۸۱ هزار و ۱۶۷ مسافر از بندر شهید ذاکری قشم تردد کرده‌اند. 

وی میزان جابه‌جایی مسافران از بندر شهید باهنر را یک میلیون و ۴۴۴ هزارنفر اعلام کرد و ادامه داد: از ابتدای طرح تسهیل سفرهای دریایی در استان هرمزگان نیز۱۰ هزارو ۶۹۸ گردشگر از طریق بنادر و اسکله‌های گردشگری جاسک جابه‌جا شده‌اند. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: در روز گذشته ۱۴ فروردین‌ماه نیز ۹۴ هزارو ۴۰۸ مسافر و۱۰هزارو ۵۲۶ گردشگر از طریق بنادر و اسکله‌های مسافری و گردشگری تردد کردند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار