روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸

نجات بانوی ۳۰ ساله از خطر غرق در سواحل بندر سیراف کنگان

رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: با حضور به موقع تیم نجات غریق، بانوی ۳۰ ساله شیرازی از خطر غرق شدن در آب‌های بندر سیراف کنگان نجات یافت.
کد خبر: ۹۸۶۵۲

نجات بانوی ۳۰ ساله از خطر غرق در سواحل بندر سیراف کنگان

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عبدالمحمد نادری با اشاره به خدمت‌رسانی به  یک مسافر استان فارس در نوار ساحلی بندر سیراف کنگان اظهار داشت: این بانوی ۳۰ ساله که مشغول شنا کردن بود به دلیل افزایش فاصله از ساحل و ارتفاع زیاد آب در آستانه غرق شدن قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به احتمال غرق این خانم، تیم نجات غریق باشگاه ورزش‌های آبی سیراف کنگان با استقرار در محدوده اضطرار با سرعت عمل مناسب مانع از غرق این گردشگر نوروزی شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان تصریح کرد: پس از انجام عملیات امداد و نجات این فرد به مرکز اورژانس سیراف تحویل داده و با سلامت کامل از مرکز درمانی ترخیص شد.

نادری ادامه داد: به منظور تامین ایمنی شناگاه‌ها تیم‌های نجات غریق اداره بندر و دریانوردی کنگان و باشگاه‌های ورزشی شهرستان در شناگاه‌ها حضور فعال دارند.

وی افزود: از گردشگران نوروزی انتظار می‌رود با فعالیت در مراکز مجاز و رعایت نکات ایمنی جان خود را به خطر نیندازند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی کنگان اضافه کرد: از زمان آغاز طرح گردشگری دریایی نوروزی تمهیدات ویژه‌ای برای ارائه خدمات ایمن به گردشگران لحاظ شده که در نتیجه آن امنیت جانی و سلامت گردشگران در آب‌های کنگان به طور کامل تأمین شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار